  • 11. Data: 2009-08-03 08:54:00
    Temat: Re: najtansze IKE - w którym Banku/TU?
    Od: k...@o...pl

    > A w którym są płatne ?

    1) Pomyłka Kompletna Okropnie Bezczelna Pazerność
    znany szerzej pod skrótem PKO BP

    wyczytałem coś o extra zwolnieniu dla platynowego klienta
    który płaci 50zł za rachunek osobisty (znaczy inni płacą
    także za IKE).

  • 12. Data: 2009-08-03 09:29:13
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > znany szerzej pod skrótem PKO BP
    > wyczytałem coś o extra zwolnieniu dla platynowego klienta
    > który płaci 50zł za rachunek osobisty (znaczy inni płacą
    > także za IKE).

    Tu piszą, ze darmo
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=1/id_p
    roduct=000000000000252/np=1/podgrupa=5/section=stud

    minimalna kwota to brak wpłat
    ograniczeniem może być minimum dla niektórych TFI

    inne przykładowe
    http://www.ingbank.pl/u235/navi/32375

  • 13. Data: 2009-08-03 09:40:59
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wyczytałem coś o extra zwolnieniu dla platynowego klienta
    > który płaci 50zł za rachunek osobisty (znaczy inni płacą
    > także za IKE).

    Napewno właściwa tabelka ?
    Chodziło o rachunek inwestycyjny w biurze maklerskim ?
    Chodziło o karne opłaty za zerwanie IKE przed upływem roku ?
    Chodziło o wpłaty gotówkowe w okienku ?

  • 14. Data: 2009-08-03 09:45:45
    Od: "u" <...@w...yz>

    > a w których konkretnie, znanych koledze bankach IKE jest darmowe?

    Google wskazują, ze chyba wszędzie są darmowe.
    Zobacz np.:
    http://www.rzu.gov.pl/czesto-zadawane-pytania/zabezp
    ieczenie-emerytalne-indywidualne-konta-emerytalne
    http://www.money.pl/gospodarka/rozmowyogospodarce/ar
    tykul/ike;kant;czy;wysoka;emerytura;-;czat;z;macieje
    m;witkowskim;z;mbanku,208,0,129488.html
    http://bzwbkpartner.pl/72421

  • 15. Data: 2009-08-03 09:51:30
    Od: k...@o...pl

> [...]
    roduct=000000000000252/np=1/podgrupa=5/section=stud

    > minimalna kwota to brak wpłat
    > ograniczeniem może być minimum dla niektórych TFI

    Oprocentowanie zmienne - 3,40% w skali roku

  • 16. Data: 2009-08-03 10:06:14
    Od: "u" <...@w...yz>

    > Oprocentowanie zmienne - 3,40% w skali roku

    OK. Albo rybki albo pipki:-)
    Typowo kupujesz jakieś fundusze inwestycyjne, polisy, certyfikaty, lokaty.
    Na IKE można stracić, tak samo jak bez IKE.

    Pożytek z IKE, OFE jest wątpliwy, co już wielokrotnie sygnalizowano.
    Jakiś zysk mag mieć rozrzutne lekkoduchy, które nie ciułają, bo jakoś to
    będzie.

    Znalazłem też drogie IKE ,by się pokajam, ze jednak nie wszyscy darmo
    http://www.leggmason.pl/Image/File/dla_klientow_indy
    widualnych/ike/ULOTKA_IKE_styczen_2009.pdf

    Nie chcesz podatku belki, strat? Załóż sobie konto oszczędnościowe i
    tygodniowe lokaty w eurobank z niewielkim procentem .
    Na teraz wystarczy, potem się zobaczy jak sytuacja będzie się rozwijać.:-)

  • 17. Data: 2009-08-03 12:02:20
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > Rozglądam sie za jak najtańszym (niskie opłaty) IKE
    > co możecie mi polecić?

    O IKE Obligacje koledzy Ci już napisali. Sam mam, jako bezpieczny instrument
    na emeryturę, pieniądze są inwestowane w 10 letnie obligacje skarbowe.

    PKO BP prowadzi też Konto IKE Inwestycje:

    http://www.dm.pkobp.pl/index.php/id=ike/wiecej=1/zon
    e=-1/section=ogol

    Jest to właściwie rachunek maklerski z limitem wpłat jak dla IKE i z bonusem
    w postaci odbelkowania.
    Atutem jest swobodne zarządzanie, jest hossa, kupujesz akcje, jest kiepsko
    bierzesz obligacje.
    Co do opłat to polecam TOiP. Kiedyś się dowiadywałem, ale mogło się zmienić
    i nie chcę zamylić.
    Z tego co pamiętam, to opłaty podobne jak dla prowadzenia rachunku
    maklerskiego.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 18. Data: 2009-08-03 13:14:34
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > i nie chcę zamylić.
    > Z tego co pamiętam, to opłaty podobne jak dla prowadzenia rachunku

    to jest coś bliskiego temu, czego szukam.
    gdyby jeszcze te prowizje (podobne do prowadzenia rachunku
    maklerskiego) zbliżyć do zera, byłoby to IKE doskonałe

  • 19. Data: 2009-08-03 13:36:36
    Od: k...@o...pl

    > Napewno właściwa tabelka ?
    > Chodziło o rachunek inwestycyjny w biurze maklerskim ?

    Prowadzenie KONTO IKE INWESTYCJE 0,25% wartości aktywów
    nie mniej niż 20,00 zł z łaskawym zwolnieniem
    z opłaty klientów platynowych.

    Prowadzenie KONTO IKE OBLIGACJE
    1 rok - 0,00%
    2 rok - 0,16%
    3 rok - 0,15%
    4 rok - 0,14%
    5 rok - 0,13%
    6 rok - 0,12%
    7 rok - 0,11%
    8 rok i lata kolejne - 0,10%

  • 20. Data: 2009-08-03 13:43:17

    > Prowadzenie KONTO IKE INWESTYCJE 0,25% wartości aktywów

    Tego nie robi bank PKOBP, a Dom Maklerski PKO BP.