  • 1. Data: 2003-09-09 14:32:06
    Temat: najtańszy przelew zagranic
    Od: "przemysław hołubowski" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak najtaniej wysłać pieniądze do banku w ... Tajwanie?
    Mam adres ich banku, numer konta, i numer SWIFTu.
    ---------------------------
    pozdrawiam,
    przemysław hołubowski
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-09-09 20:43:36
    Temat: Re: najtańszy przelew zagranic
    Od: <h...@o...pl>

    Tanie przelewy są w PKO BP SA (opłata 0,2% min.20zł max.180zł + opłata Swift
    10zł)

    PLIS tel 0608-575-075

  • 3. Data: 2003-09-10 07:46:36
    Od: "przemysław hołubowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tanie przelewy są w PKO BP SA (opłata 0,2% min.20zł max.180zł + opłata
    > Swift 10zł)

    Właśnie w tym banku koszt jest wyższy niż przesyłana kwota - przy 20USD
    (80zł) wychodzi opłata sumaryczna 98zł.
    Do kosztów, które podajesz doliczają jeszczze w sumie 17USD na koszty banków
    zagranicznych....

    Dlatego szukam czegoś tańszego.
    -------------------
    pozdrawiam,
    przemysław hołubowski

  • 4. Data: 2003-09-11 18:08:26
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    przemysław hołubowski <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jak najtaniej wysłać pieniądze do banku w ... Tajwanie?
    > Mam adres ich banku, numer konta, i numer SWIFTu.
    Może przelew z Multibanku?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2003-09-15 14:19:30
    Od: "przemysław hołubowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "przemysław hołubowski" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bjkobi$923$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak najtaniej wysłać pieniądze do banku w ... Tajwanie?
    > Mam adres ich banku, numer konta, i numer SWIFTu.

    Ostatecznie zdecydowałem się na Bank Spółdzielczy. Za przelew zapłaciłem
    30zł (dla porównania PKO BP ok. 98, Fortis >100).
    ---------------------------
    pozdrawiam,
    przemysław hołubowski
    p...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-09-15 15:35:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

> [...]

    > Ostatecznie zdecydowałem się na Bank Spółdzielczy. Za przelew zapłaciłem
    > 30zł (dla porównania PKO BP ok. 98, Fortis >100).

    Czy płaciłeś też koszty banku odbiorcy, czy tylko koszty banku
    spółdzielczego?
    Czyli czy koszty były jako our, czy shared? Bo jeżeli our, to naprawdę
    tanio.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-09-16 06:26:51
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > spółdzielczego?
    > Czyli czy koszty były jako our, czy shared? Bo jeżeli our, to naprawdę

    our ? nie wierze. Prędzej koszty ben :)