  • 1. Data: 2010-06-26 12:13:13
    Temat: nasz WROCŁAW - 29 czerwca 2010 godzina 16.00 spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Szanowni Państwo,
    Mam przyjemność zaprosić Państwa na wiec wyborczy z udziałem Kandydata
    na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Jarosława Kaczyńskiego, który
    odbędzie się w najbliższy wtorek (29 czerwca 2010r.) o godzinie 16:00
    obok pomnika Bolesława Chrobrego przy ul. Świdnickiej we Wrocławiu.
    Wszystkich Państwa serdecznie zapraszam i zachęcam do udziału
    w spotkaniu.

    Z poważaniem,
    Dawid Jackiewicz
    Prezes Wrocławskiego Zarządu Okręgowego
    Prawa i Sprawiedliwości

    ja będę, przyjdź i Ty, spotkajmy się z prawym i dobrym człowiekiem,
    Jarosławem Kaczyńskim

  • 2. Data: 2010-06-26 13:17:39
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
> [...]
    > Prezes Wrocławskiego Zarządu Okręgowego
    > Prawa i Sprawiedliwości
    >

    > ja będę, przyjdź i Ty, spotkajmy się z prawym i dobrym człowiekiem,

    Zgnile jajka i pomidory obowiazkowe ?

  • 3. Data: 2010-06-26 13:33:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Jun 2010 15:17:39 +0200, w <i04uli$e8p$2@news.onet.pl>, zenek
    <z...@o...pl> napisał(-a):

    > Zgnile jajka i pomidory obowiazkowe ?

    To już przywiezie kandydat.

  • 4. Data: 2010-06-26 15:06:34
    Od: " " <n...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > Szanowni Pa=F1stwo,
    > Mam przyjemno=B6=E6 zaprosi=E6 Pa=F1stwa na wiec wyborczy z udzia=B3em Kand=
    > ydata
    > na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

    Heh, o ile Cię rozumiem i popieram w kwestii strzelania z kałach niusami dot.
    zdarzenia pod Smoleńskiem na grupie o zupełnie innej tematyce... o tyle
    wrzucanie na listę WGPW informacji o spotkaniach wyborczych to już definitywny
    spam ;p Zjedzą Cię żywcem na tej liście ;)

    Ludzie mając 10 kandydatów do wyboru głosowali w większości tylko na 2. Bo
    niby głosowanie na kogoś innego BARDZIEJ groziło wygraną nie tego faworyta.

    To tak jakby interesować się na GPW tylko debiutami ;p

    Oczywiście myślenie takie jest bzdurą, ale cóż począć. Do tego połowa nie
    poszła do urn. Dla mnie to największe zaskoczenie.
    Mądry Naród dał nam marny wybór w II turze.
    Pragnę zauważyć, że nawet w PIS bracia K. cieszyli się zupełnie odmiennym
    zrozumieniem/poszanowaniem. Z czegoś to wynikało. Może i w Jarka wstąpił duch
    Lecha i faktycznie będzie bardziej rozumiany i szanowany (bez partyjnego
    przymusu)? I bardziej opanowany? Kto to może wiedzieć...

    Z mojej strony EOT

  • 5. Data: 2010-06-26 15:33:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Zjedzą Cię żywcem na tej liście ;)

    Gdyby nie Twoje cytaty wielu by nie zauważyło taj agitki...

    --
    marfi