  • 1. Data: 2011-10-31 08:01:06
    Temat: neoBank opinie
    Od: "Home News" <s...@s...net.pl>

    Witam,
    Zastanawiam się nad założeniem konta w neoBanku i chciałem poznać wasze
    opinie. Czy token jest obligatoryjny czy można z niego zrezygnować i
    autoryzować transakcje tylko przy pomocy SMS ?

    Pozdrawiam i czekam na opinie
    Damian

  • 2. Data: 2011-11-01 08:28:06
    Temat: Re: neoBank opinie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 31.10.2011 09:01, Home News wrote:
> [...]
    > opinie. Czy token jest obligatoryjny czy można z niego zrezygnować i
    > autoryzować transakcje tylko przy pomocy SMS ?

    mozna spokojnie SMSem

    problemem jest obsluga rachunku na odleglosc (zmiana adresu
    korespondencji, limitow, etc). Wiekszosc tylko w placowce, albo dosc
    niewygodna forma korespondencyjna.
    Sam system transakcyjny ok, bez fajerwerkow.

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 3. Data: 2011-11-01 16:58:36
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

> [...]
    > niewygodna forma korespondencyjna.
    > Sam system transakcyjny ok, bez fajerwerkow.

    Dzięki za informacje.
    Rachunek w trakcie otwierania, zobaczymy jak im to szybko pójdzie. Limity
    dałem maksymalne więc mam nadzieję że nie będzie potrzeby korespondowania z
    nimi :)

    Pozdrawiam
    Damian