  • 1. Data: 2011-10-29 20:32:10
    Temat: problem przy zerwniu lokaty 100 dniowej w Alior
    Od: margud <m...@w...pl>

    Witam,
    Czy komuś udało się zerwać skutecznie lokatę 100 dniową w Alior Banku
    posiadając jedynie podpisaną umowę ramową w zakresie usług bankowych
    (dostęp do lokat za pomocą Internetu) bez fatygowania się do ichniejszego
    oddzialu?
    Założyłem kilka lokat w Aliorze nie będąc ich klientem za pośrednictwem
    Internetu. Potem, za informacjami udzielonymi na forach, udałem się do
    Alioru w celu podpisania umowy ramowej w której w §3 jest napisane że bank
    zobowiązuje się do zapewnienia dostępu do środków pieniężnych
    zgromadzonych na rachunkach oraz do wykonywania operacji i innych
    czynności zleconych przez klienta za pośrednictwem Internetu...
    Chciałem z ciekawości sprawdzić jak długo od zerwania wracają pieniądze na
    rachunek z którego wpłacałem na lokatę, loguję się na konto wybieram
    przykładową lokatę i tu zonk... nie widzi rachunku na który ma przelać.
    Oczywiście telefon na infolinie a tam mi mówią żeby zerwać tę lokatę muszę
    mieć u nich ROR... a mnie nie jest potrzebny kolejny rachunek, te co mam w
    zupełności mi wystarczają, zresztą w umowie którą podpisałem nie ma takiej
    konieczności (no chyba że §3 błędnie interpretuje) ... no i stąd moje
    pytanie jak na początku... może komuś udało się wyegzekwować podpisaną umowę
    a ja po prostu miałem pecha trafić na niekompetentnych pracowników... bo
    jeżeli nie, to zastanawiam się nad sensem biegania do banku podpisując
    powyższą umowę bo faktycznie nic nie daje takim klientom jak ja... bo chyba
    każdy ma ciekawsze zajęcia niż podniecać się rosnącymi odsetkami na
    lokatach...
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-10-29 21:31:05
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

[...]

    Jeszcze chciałem im trochę dorzucić na przechowanie a tu taki kłopot.
    Też jestem w podobnej sytuacji. No chyba że wyższa kultura wystarczy, żeby
    nie zawracać sobie głowy numerem powrotnym bo to oczywista oczywistość.
    Dobrze że napisałeś bo jeszcze w poniedziałek jeszcze ktoś by się skusił na
    6,03. Widzę że od wtorku już sami nie chcą tych 100dniówek.

    CzS

    _

  • 3. Data: 2011-10-30 05:45:44
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    >przykładową lokatę i tu zonk. nie widzi rachunku na który ma przelać.
    >Oczywiście telefon na infolinie a tam mi mówią żeby zerwać tę lokatę muszę

    pisalem o tym miesiac temu
    a taki jeden twierdzil, ze jest przeciwnie, ze czarne jest czarne i ze
    rachunku nie trzeba