eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankineoBank - zmiana hasła do konta którego nie mamneoBank - zmiana hasła do konta którego nie mam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: neoBank - zmiana hasła do konta którego nie mam
    Date: Wed, 12 Jun 2019 00:23:45 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <qdp9m8$m01$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-22-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1560291848 22529 89.64.22.204 (11 Jun 2019 22:24:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jun 2019 22:24:08 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643091
    [ ukryj nagłówki ]

    Przyszedł SMS z przed kilku dni.
    neoBank24
    Nowe haslo dostepu internetowego:
    (tu 8 znaków)
    dla loginu ...549

    Po kilku minutach to samo z innym hasłem.
    Najprostsze wyjaśnienie: ktoś podał omyłkowo nr tel., zwłaszcza, że
    nie mam tam konta.

    Na pewno? W ub. roku zainteresowałm się ofertą neoBANK-u, dziwaczne
    wymogi opisane w wątku z 30.06.2018
    "Weryfikacja przelewem z konta zakładanego w oddziale"

    Jednak spróbowałem i okazało się, że formularz wnosku to istne
    przesłuchanie. Na 11 stronach brakowało tylko żądania świadectwa
    szczepienia psa, numeru buta i załączenia fotografii dziadka z wojska.
    Z czego nazwisko, pesel i nr tel. podałem prawdziwe oraz nr rach
    weryfikacyjnego w IB i e-mail (teraz nieaktualny). Wniosek odrzucono:
    rach. w IB "nie był zakładany w oddziale" lub nie byłem w oddziale IB
    osobiście by "się zweryfkować" (właśnie po to byłem!).
    NeoBANK nie chciał ujawnić w jaki sposób weryfikauje i dlaczego
    "status" rach. w IB wciąż jest "niezweryfikowany" mimo iż IB twierdził,
    że już jest. Po wymianie szeregu maili z obydwu bankami i reklamacji
    odpuściłem.
    Mimo zapewnienia, że neoBANK nie będzie przechowywał danych z wniosku
    (nie jestem ich klientem) pozostaje pytanie czy to prawda i czy na ich
    podstawie ktoś nie próbuje mnie uczynić "słupem"?

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1