    From: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: neobank - prośba o opinie
    Date: Fri, 25 May 2012 13:37:51 +0000 (UTC)

    neoBank Wielkopolski Bank Spółdzielczy <n...@g...com> napisał
    (a):

    =
    > ..
    > Przelewy zatwierdza si=EA kodami sms.
    > Ca=B3a operacja jest sprawna, po rozmowie z pani=B1 z infolinii zostaje
    > otwarte konto i przes=B3ane dost=EApy, na adres korespondencyjny wysy=B3aj=
    > =B1
    > umow=EA do podpisania wraz z koperta zwrotn=B1, pierwszy przelew na konto
    > w NEO musi by=E6 z Twojego rachunku bankowego (dowolna kwota).
    > Tak =BFe z mojej strony brak problem=F3w, nie to co Raiffeisen gdzie mimo
    > =BFe poszed=B3em podpisa=E6 umow=EA do plac=F3wki to i tak mia=B3em
> [...]

    Drogi Sebku z Neobanku,
    w TOiP nie ma mowy o 2 darmowych przelewach a za autoryzację sms bank liczy
    sobie 20 groszy od sztuki. W związku z tym pozostanę raczej przy rachunku
    technicznym.

    A zanim zacznie się udawać klienta i zachwalać swój bank to warto się
    wcześniej przelogować (nie mówiąc o tym, że jest to nieetyczne).

    Pozdrawiam
    mohonk