eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinesteneste
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: neste
    Date: Sat, 15 May 2004 20:21:24 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 20
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c85n2u$aja$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1084645278 10858 217.173.163.135 (15 May 2004 18:21:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 May 2004 18:21:18 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:298682
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,


    Oto cytat z www.neste.pl

    Karta płatnicza jest zawsze zwracana przez terminal. W przypadku
    mechanicznie uszkodzonej karty, która uległa zacięciu, urządzenie będzie
    wielokrotnie ponawiało próbę wysunięcia karty. Prosimy nie oddalać się
    od terminala i czekać na zwrot karty. Terminal nie posiada miejsca na
    przechowywanie zablokowanej karty. Karta pozostawiona na stacji w
    czytniku musi być natychmiast zastrzeżona w banku.


    Jak się zatnie, to się zatnie, no nie ? Ale nic, klient musi czekać, nie
    da rady. :-)

    A poważne: chodzi mi o to, że jeśli neste dostanie komunikat z centrum
    autoryzacyjnego 'zatrzymaj kartę', to kartę zwróci... :-/

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1