  • Data: 2010-09-05 15:15:26
    Temat: neste i polbank - problemy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Czy ktoś używał kart Polbanku na stacjach Neste? Bo mam problem.

    Odruchowo przy tankowaniu jako "kwota maksymalna" wpisuję wartość
    znacznie zawyżoną, np. 500zł. Nie ma to głębszego uzasadnienia, poza
    tym, że nie chce mi się liczyć, ile tym razem pochłonie bak mojego wozu.
    Dodatkowym argumentem za wpisywaniem zawyżonej kwoty - prócz lenistwa -
    jest to, że nigdy nie miałem z tym problemów. Blokada ta była albo od
    razu po tankowaniu usuwana i zakładana była nowa, na kwotę za
    rzeczywiście wlane paliwo, albo w najgorszej wersji blokada wisiała parę
    dni do momentu rozliczenia transakcji, po czym była usuwana. Nic strasznego.

    W Polbanku oczywiście musi być inaczej. Okazuje się, że po zaksięgowaniu
    tankowań na rachunku KK, blokady na kwotę maksymalną (po 500 PLN na
    każde tankowanie) nadal pozostały i będą wisieć przez 30 dni, co
    wysyciło mi limit na mojej KK.

    Bank na zgłoszenie reklamacyjne odpowiedział, że nie zamierza usuwać
    blokad, i będzie czekać 30 dni na zaksięgowanie transakcji z Neste. Na
    mój argument, że Neste już zaksięgowało wszystkie te transakcje na kwoty
    ~200 PLN, uzyskałem odpowiedź, że to Neste założyło po DWIE blokady na
    każde tankowanie - na kwotę maksymalną i na kwotę rzeczywistą. Nie jest
    to wg Polbanku ich problem, dalej mam rozmawiać z Neste.

    Neste ma teraz tylko dyżur weekendowy, zapraszają do kontaktu jutro. Nie
    omieszkam zadzwonić.

    To bardziej w formie ostrzeżenia dla potencjalnych użytkowników. Na
    szczęście to tylko limit na KK, gorzej gdybym sobie zablokował swoje
    własne środki na ROR...

    Ktoś miał podobne doświadczenia?

    Pozdrawiam,
    WN