  • 1. Data: 2012-12-04 04:51:23
    Temat: [nie]Bezpieczna Sygma!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    16 listopada br. zostały skasowane płatne ubezpieczenia na karcie
    kredytowej mojej matki. I co? Ano 25 listopada br. Sygma zabrała
    matce 9 złotych jakiegoś ubezpieczenia i 6,14 jakiegoś innego...
    (w sumie ponad 15 złotych)

    Tylko brać!!!

    [nie Sygma bank, ale Syf Bank]

    W ,,zamian'' matka dostała talony na 100 złotych.

    -=-

    Moja wizyta na tej grupie zaczyna się od niechcianego ubezpieczenia Sygmy Banku...

    -=-

    Skasowano jakieś ubezpieczenie, ale najwyraźniej pozostały płatne te dwa.
    Porównanie pokwitowania moich rezygnacji z pokwitowaniem rezygnacji matki
    świadczą właśnie o tym, że te dwa ubezpieczenia u matki pozostały...

    W ubiegłym miesiącu potrącono ubezpieczenie takie:

    UBEZP.NA ŻYCIE I ZDROWIE PAKIET 2

    a teraz dwa inne:

    UBEZPIECZENIE BEZPIECZNE ZAKUPY Z KARTĄ
    UBEZPIECZEN. NA ŻYCIE I ZDROWIE PAKIET 2

    -=-

    I co ciekawsze -- terminem płatności jest 14 listopada...

    14-11-2012

    Chyba wszystkie zakupy poczynione są po tym dniu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-12-04 23:47:04
    Temat: Re: [nie]Bezpieczna Sygma!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k9js2q$31v$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Porównanie pokwitowania moich rezygnacji z pokwitowaniem rezygnacji matki
    > świadczą właśnie o tym, że te dwa ubezpieczenia u matki pozostały...

    W trosce o Twój spokój i bezpieczeństwo proponujemy
    Ci następujące pakiety ubezpieczeń karty:
    Pakiet podstawowy obejmuje ubezpieczenie na wypadek:
    - utraty karty,
    - trwałej i całkowitej utraty zdolności do pracy,
    - śmierci
    Pakiet rozszerzony obejmuje ubezpieczenie na wypadek:
    - utraty karty,
    - trwałej i całkowitej utraty zdolności do pracy,
    - śmierci,
    a dodatkowo na wypadek:
    - utraty pracy,
    - poważnego zachorowania,
    - czasowej niezdolności do pracy
    Pakiet Komfort Plus
    Ubezpieczenie chroni Cię, jeśli nastąpi:
    - bezprawne użycie karty w następstwie jej kradzieży lub zagubienia,
    - kradzież gotówki wypłaconej przy użyciu karty z bankomatu,
    - kradzież lub zniszczenie towarów zakupionych za pomocą karty,
    - kradzież dokumentów i kluczy wraz z kartą
    Jeśli chcesz ubezpieczyć swoją kartę, skontaktuj się z konsultantem
    pod nr tel. 0801 801 804* lub (22) 511 87 41**
    * Całkowity koszt połączenia jak za jedną jednostkę taryfikacyjną
    ** Koszt połączenia wg taryfy operatora

    OCeRacji dokonała ta http://www.free-ocr.com/ strona.

> [...]

    > I co ciekawsze -- terminem płatności jest 14 listopada...

    > 14-11-2012

    > Chyba wszystkie zakupy poczynione są po tym dniu...

    Od czasu napisania tego postu termin płatności uległ zmianie na 17 grudnia.

    17-12-2012

    Cyferki powyższe (i nieco zamieszczone bezpośrednio nad tą linią, i nieco wyżej)
    są skopiowane za pomocą CtrlC -- zatem mowy nie ma o pomyłce z mojej strony.

    [złego klienta Sygma w matce nie ma -- 728,97 złotych z jednego okresu;
    nie ma, czy raczej -- nie miała]

    Wprawdzie na WWW widać, że ubezpieczenie nie jest zdjęte,
    ale właśnie w tym celu matka odwiedziła marmur ;) sygmowy,
    aby zdjąć wszystkie płatne ubezpieczenia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'