  • 11. Data: 2004-01-27 19:42:23
    Temat: Re: nie jestem statystycznym klientem mbanku i...
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Diron" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bv5sji$2kv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wykonuje ok 30 przelewow miesiecznie ...
    > co doradzacie w tej sytuacji ?

    mysle ze Multi.
    z niewielka oplata masz podobnie jak w mBanku

    pozdro
    SirmarK

  • 12. Data: 2004-01-28 06:09:56
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak Ci się udało nie zauważyć ;-)))) Problemy ze wzrokiem ;-)))?

    ty chyba nie masz pojecia. ciagle kazesz zagladac po poprzednich postow, a
    sam nie wiesz, czy jest bank z darmowymi przelewami i prowadzeniem rku!

  • 13. Data: 2004-01-28 08:21:29
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    Użytkownik "Diron" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wykonuje ok 30 przelewow miesiecznie ...
    > co doradzacie w tej sytuacji ?

    Sprawdź e-pakiet na www.fortisbank.com.pl

    Pozdr.
    Janusz

  • 14. Data: 2004-01-28 19:48:42
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > wykonuje ok 30 przelewow miesiecznie ...
    > co doradzacie w tej sytuacji ?

    e konto w lukasie, o ile pogardzisz VC, to cala reszta jest za friko - w sam
    raz partner do mBanku, ale definiowanie odbiorcow przelewu w tym banku
    odbywa sie w placowkach banku, to jesli np Twoje zycie polega na zabawie na
    allegro i splacaniu zakupow, to krew Cie moze zalac:) jak te 30 przelewow to
    za zycie codzienne, to ja Ci gratuluje konsumpcji:) i polecam Lukasia
    PS Jak ja bym robil tyle przelewow, to bym wzial Raiffeisena, all inclusive
    za 10 zl :)

    Wojtek

  • 15. Data: 2004-01-28 20:12:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > e konto w lukasie, o ile pogardzisz VC, to cala reszta jest za friko - w
    sam
    > raz partner do mBanku, ale definiowanie odbiorcow przelewu w tym banku
    > odbywa sie w placowkach banku,

    Nie tylko. Na Lukaslinii też można.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-01-28 21:21:32
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv990i$89u$...@a...news.tpi.pl,
    Zdzisio <...@...c>:
    > Użytkownik Glenn napisał:

    > To w lukasie nie mozna definiowac odbiorcy przelewu przez www?

    Z tokenem mozna.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-01-28 21:22:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To w lukasie nie mozna definiowac odbiorcy przelewu przez www?

    Można. Jak się ma token. A token się ma, jak się zapłaci 36 PLN rocznie (dla
    ekonta), albo ma ekonto PRO (tutaj jest za darmo przy lokacie 5k i wpływach
    2k).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2004-01-28 21:23:02
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > sam
    >
    > Nie tylko. Na Lukaslinii też można.

    To w lukasie nie mozna definiowac odbiorcy przelewu przez www? Przeciez
    to jakas paranoja.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-01-28 21:24:23
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv997t$1kq$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Można. Jak się ma token. A token się ma, jak się zapłaci 36 PLN
    > rocznie (dla ekonta), albo ma ekonto PRO (tutaj jest za darmo przy
    > lokacie 5k i wpływach 2k).

    Jest za darmo, ale jeszcze trzeba zlecic 1 operacje w miesiacu.
    (Lokata 5k sie nie oplaca, od 10k jest wyzsze %%.)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-01-28 21:29:08
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > Z tokenem mozna.

    A to co innego. A bez tokena funkcjonalnosc www jest bardzo ograniczona?
    Zastanawiam sie do czego ludzie sa w stanie sie posunac, by zaoszczedzic
    pare groszy miesiecznie.

    Bartol