  • 11. Data: 2009-06-17 17:26:08
    Temat: Re: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Odnosiłem się do tego:
    >
    > Nie udawaj, ze nie wiesz.

    Ale wrzucając do tego Kaczyńskiego chciałeś powiedzieć, że powyższe,
    cytowane przeze mnie , jako przykład, zdanie uważasz za prawdziwe, czy
    tez nie prawdziwe ?

    Tematem było, że mówienie w Pomrocznej przez polityka tego , co myśli i
    co jest obiektywną prawdą, w oczach skundlonego elektoratu jest
    najgorszym i niewybaczalnym grzechem.

    Podałem dwa , pierwsze z brzegu, przykłady. Jeden - Polityka, którego
    nie specjalnie szanuję i drugi takiego do którego mam szacunek. Co do
    tego ma Kaczyński ?

    Drążę temat, bo jest dla mnie ciekawe skąd się biorą mielizny w sposobie
    Twojego rozumowania. Taka badawcza dociekliwość.

  • 12. Data: 2009-06-17 19:22:10
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ale wrzucając do tego Kaczyńskiego chciałeś powiedzieć, że powyższe,
    > cytowane przeze mnie , jako przykład, zdanie uważasz za prawdziwe, czy tez
    > nie prawdziwe ?

    Nie, nie chciałem mówić nic w tym zakresie.
    To nie ma znaczenia w układzie OS-Magdalenka-Kaczyński tamże-Macierewicz.

    Drążyła mnie ciekawość, skąd takie dziury w logice - uwielbienie prof.
    przydenta najjasniejszej (czy może pomrocznej, napisz) Lecha Aleksandra
    (zapomniałeś:)?) Kaczyńskiego, Macierewicza, słowa Macierewicza o OS i
    Kaczyński w czasie OS i Magdalenki.
    Tylko tyle.

  • 13. Data: 2009-06-18 05:14:10
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Tematem było, że mówienie w Pomrocznej przez polityka tego , co myśli i co
    > jest obiektywną prawdą, w oczach skundlonego elektoratu jest najgorszym i
    > niewybaczalnym grzechem.

    Jezu człowieku, weź się troche najpierw dokształć, przeczytaj troche
    książek, dowiedz się o teoriach rządzenia które już kilkaset lat temu się
    tworzyły

    z polskich dzieł przeczytaj np obowiązkowego Bocheńskiego i jego "dzieje
    głupoty w Polsce"
    to się może dowiesz czemu "cały świat" się na nas uwziął, czemu jest tak jak
    jest i czemu wiecznie po dupie dostajemy
    bo my próbujemy grać w inną grę niż gra cały świat dookoła

    właśnie przez takie idiotyczne myślenie prezentowane często na najwyższych
    szczeblach władzy
    zdanie o politykach nie dotyczyło wyłącznie Polski, jest regułą na całym
    świecie

    a miarą polityka naprawdę nie jest to czy mówi prawdę podstawowym kryterium
    oceny polityka i polityki jest SKUTECZNOŚĆ,

    weź że się naucz podstawowych rzeczy i dopiero bierz się za dyskusję

    jak chodzi o skuteczność, to akurat żeglowanie Tuska po tym OCEANIE W CZASIE
    SZTORMU jest całkiem znośne

    > Podałem dwa , pierwsze z brzegu, przykłady. Jeden - Polityka, którego nie
    > specjalnie szanuję i drugi takiego do którego mam szacunek. Co do tego ma
    > Kaczyński ?

    podstawowy problem Kaczyńskich jest taki, że ich rządzenie było NIESKUTECZNE
    ich brednie o ZOMO czy AK mnie nie interesują, natomiast bardzo mnie
    interesuje to że są NIESKUTECZNI - rozumiesz jak sie ocenia polityka ?
    Polska jest krajem który dopiero buduje swój prestiż, przy sensownej
    polityce mamy szansę by za 20-30 lat nasze zdanie liczyło się w Europie na
    poziomie powiedzmy zdania Włoch czy Hiszpanów
    Kaczyńscy w duecie obniżyli nasz ranking zamiast go podnosić
    Nawet to co zbudował Kwaśniewski w kwestii wschodu - gdzie potrafił ładnie
    rozegrać dużą grę to Kaczki totalnie zepsuły , potrafiły tylko latać w kółko
    do Gruzji i na Litwę z czego dokładnie nic nie wynikło

  • 14. Data: 2009-06-18 07:07:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Skippy, ty chyba masz kompleks Pana Prezydenta Profesora Kaczyńskiego, bo
    > ciągle o nim piszesz?

    Dziś przypada rocznica.
    Dla jednych wesoła, dla drugich śmieszna.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-06-18 08:47:33
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Pafcik pisze:

    ble, be, ble ...

> [...]
    > rozegrać dużą grę to Kaczki totalnie zepsuły , potrafiły tylko latać w kółko
    > do Gruzji i na Litwę z czego dokładnie nic nie wynikło

    To Twoim idolem polityka są Łukaszenka, Fidel Castro ,Mussolini, czy
    Hitler ?
    Wszyscy byli, lub są skuteczni. Nie łudź się , czytanie nawet
    najmądrzejszych książek nie zastąpi samodzielnego myślenia.

  • 16. Data: 2009-06-18 08:53:04
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Dziś przypada rocznica.
    > Dla jednych wesoła, dla drugich śmieszna.
    >
    > Pozdrawiam

    Jednak masz kompleks.

    Tobie byłoby miło, gdyby ktoś , nie mając nic mądrzejszego do
    powiedzenie, uznał publicznie Twoje urodziny, za "śmieszną rocznicę" ?

  • 17. Data: 2009-06-18 10:02:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Jednak masz kompleks.
    >
    > Tobie byłoby miło, gdyby ktoś , nie mając nic mądrzejszego do powiedzenie,
    > uznał publicznie Twoje urodziny, za "śmieszną rocznicę" ?

    Dla mnie jest wesoła.
    Ale ktoś mnie na czacie zapytał czy zrobiłem juz ramke i kwiatuszki, więc
    dla niego chyba śmieszna.
    Oburzyłem sie w każdym razie.

  • 18. Data: 2009-06-18 11:31:02
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > Drążę temat, bo jest dla mnie ciekawe skąd się biorą mielizny w sposobie
    > Twojego rozumowania. Taka badawcza dociekliwość.

    wszystko pięknie, tylko dlaczego powołujesz się na przypadki psychiatryczne...

  • 19. Data: 2009-06-18 11:33:37
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

    > wszystko pięknie, tylko dlaczego powołujesz się na przypadki psychiatryczne...

    O , przepraszam. Na przypadki psychiatryczne powołuje sie tylko w
    polemikach z Tobą :)

  • 20. Data: 2009-06-18 11:51:20
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > O , przepraszam. Na przypadki psychiatryczne powołuje sie tylko w
    > polemikach z Tobą :)

    nie żałuj sobie Jerzy, wal bez ogródek... wiadomo powszechnie że wszyscy
    miłośnicy pisu mają tę słynną wysoką kulturę, którą wasz wódz tak często
    eksponuje... a ja wychowywałem się na podwórku i wszystkie uwago ludzi z
    wyższej półki przyjmuję z pokorą...