  • 21. Data: 2009-06-18 12:03:01
    Temat: Re: nie miotaj się, gdy jestes po uszy w g...
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

    > nie żałuj sobie Jerzy, wal bez ogródek... wiadomo powszechnie że wszyscy
    > miłośnicy pisu mają tę słynną wysoką kulturę, którą wasz wódz tak często
    > eksponuje... a ja wychowywałem się na podwórku i wszystkie uwago ludzi z
    > wyższej półki przyjmuję z pokorą...

    Dobrze, że to rozumiesz.

    Przy okazji chciałbym wyjaśnić, że nawet w przedszkolu, gdy bawiliśmy
    się w indian, nie uznawałem żadnych wodzów, a na "wasz" do mnie nie mów,
    bo nie jestem Towarzyszem.

    Wątek psychiatryczny sam wprowadziłeś, a kto sieje wiatr...

  • 22. Data: 2009-06-18 12:18:34
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > bo nie jestem Towarzyszem.
    >
    > Wątek psychiatryczny sam wprowadziłeś, a kto sieje wiatr...

    nieładnie trochę... ja pisałem nie całkiem bez podstaw... mam koleżankę która
    jest psychiatrą i i ona wśród przypadków psychiatrycznych w polityce bez
    wahania wymieniłą twojego idola od teczek oraz kandydata pisu na europosła o
    anielskim imieni Gabriel który zasłynął skakaniem po mównicy sejmowej... i o
    zgrozo ona nie jest sympatykiem platformersów i nawet nie ogląda tefauenu... a
    ty od razu mi do gardła... chociaż jesteś z wyższej półki masz typowo
    podwórkowe reakcje... czy ja ci kiedykolwiek napisałem że jesteś sfrustrowaną
    mendą i gnojem który bezczelnie zachwaszcza grupę swoimi żałosnymi wątkami?...
    w życiu ci tak nie napisałem, chociaż wychowywałem się tam gdzie Tusk...

  • 23. Data: 2009-06-18 13:43:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:
> [...]
    > anielskim imieni Gabriel który zasłynął skakaniem po mównicy sejmowej... i o

    Może koleżanka jest ze szkoły moskiewskiej. Jak pamiętamy według tej
    szkoły psychiatrii, każdy , kto nie dość entuzjastycznie wypowiadał się
    na temat KPZR, był chorym psychicznie i lokowany był w zakładach
    zamkniętych. Pozdrów ode mnie koleżankę.

> [...]
    > w życiu ci tak nie napisałem, chociaż wychowywałem się tam gdzie Tusk...

    Fakt - nie napisałeś, bo to nieprawda. Nie zarzuciłem Ci , że piszesz
    nieprawdę zawsze i we wszystkim. Taki nie jestem. Nie każ mi jednak
    chwalić Cię za każdym razem gdy nie napiszesz jakiejś oczywistej
    głupoty. Wolałby chwalić Cię czasem, gdy napiszesz coś z sensem.

  • 24. Data: 2009-06-18 14:25:38
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > chwalić Cię za każdym razem gdy nie napiszesz jakiejś oczywistej
    > głupoty. Wolałby chwalić Cię czasem, gdy napiszesz coś z sensem.

    Jerzy, bez urazy, ale ta twoja ideologia nienawiści do wszystkiego zrobiła ci
    taką papkę z mózgu, że nie jesteś już w stanie ocenic czy coś jest pisane z
    sensem czy bez... daruj sobie, wystarczy jak twój wóz bezbłędnie klasyfikuje
    ludzi na lepszych i gorszych... kolezanka jest naszej szkoły nie moskiewskiej,
    a jej tatuś za komuny miał przz długi czas widok z okna podzielony na kwadraty,
    w przeciwieństwie do pewnego mściwego i zawziętego kurdupla... ty musisz byc
    bardzo samotny, wkoło same ku..wy, złodzieje i agenci, a jak ktoś ma inne
    zdanie to jest bankowo ze szkoły moskiewskiej... nie mówiąc już o niemcach
    czających się za każdym rogiem...

  • 25. Data: 2009-06-18 14:41:10
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > zdanie to jest bankowo ze szkoły moskiewskiej... nie mówiąc już o niemcach

    Czy według Ciebie bezpodstawne posądzanie zasłużonego działacza
    demokratycznej opozycji, człowieka o olbrzymiej wiedzy historycznej,
    którego mimo wielkich wysiłków nie udała się złapać przez 20 lat ani
    razu na podaniu nieprawdy, o chorobę psychiczną jest mową miłości ?

    Według mnie jest raczej przejawem bezradności wobec konstatacji, że
    świat jest inny niż komuś się zdawało.

    Nienawiść ociekająca z licznych wypowiedzi na i-necie pod adresem Braci
    Kaczyńskich i Antoniego Macierewicza jest raczej znanym w psychologii
    zjawiskiem. Polega ono na tym, że gdy zrobi się komuś świństwo, to
    mechanizmem obronnym staje się z czasem nienawiść do tej właśnie osoby.
    Pozwala to nie nienawidzić samego siebie, co byłoby trudne do zniesienia.

    Skonsultuj to ze swoją koleżanką i więcej miłości :)

  • 26. Data: 2009-06-18 14:44:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > którego mimo wielkich wysiłków nie udała się złapać przez 20 lat ani razu
    > na podaniu nieprawdy...

    Praca doktorska Lecha Kaczyńskiego pt. "Zakres swobody stron w zakresie
    kształtowania treści stosunku pracy", która została opublikowana i brawurowo
    obroniona w 1979 r.

    1. (str. 7): W XIX wieku uwagę na ten fakt zwrócił Karol Marks ("Praca
    najemna i kapitał"), wskazując przy tym, że formalno prawna wolność umów
    stanowi narzędzie dyktatu stosowanego przez kapitał wobec klasy robotniczej.

    2. (str. 29): Zasada wolności umów stanowiła narzędzie nieograniczonego
    wyzysku klasy robotniczej (K. Marks, "Kapitał'"')

    3. (str. 32): Następny etap rozwoju norm prawa pracy kształtował się już pod
    wpływem walki klasowej proletariatu Okres kontrrewolucji położył jednak kres
    tym zdobyczom.

    4. (str. 33): Ruch robotniczy był politycznym reprezentantem interesów
    proletariatu.

    5. (str. 38): Podstawowym motorem rozwoju ochrony pracy, a właściwie całego
    prawa pracy w państwie kapitalistycznym, była walka klasowa proletariatu.
    Społeczeństwo socjalistyczne, jak wiadomo, cechuje brak antagonistycznej
    sprzeczności między pracą a kapitałem.

    6. (str. 40): Możliwość dążenia administracji zakładu pracy do realizacji
    postawionych zadań kosztem naruszenia uprawnień pracowników została
    dostrzeżona już przez Lenina ("O roli i zadaniach związków zawodowych w
    warunkach nowej polityki ekonomicznej" w zbiorze pt. "Lenin o związkach
    zawodowych", str. 345-6).

    7. (str. 43): Planowanie jest zjawiskiem związanym w sposób nieodłączny z
    gospodarką socjalistyczną, dlatego też uważane jest za obiektywnie
    występującą w tej gospodarce prawidłowość (Wojciech Brus, "Ogólne warunki
    funkcjonowania gospodarki socjalistycznej", W-wa 1961)

    8. (str. 51-52): Wymienić trzeba także system wartości charakteryzujący
    ideologię socjalistyczną, wśród których kluczową rolę odgrywa idea
    sprawiedliwości społecznej i idea równości, czyli egalitaryzmu.

    9. (str. 197): Naruszenie zasad socjalistycznego egalitaryzmu może dać
    podstawę do uznania odpowiedniej klauzuli umownej za sprzeczną z zasadami
    współżycia społecznego.

    10. (str. 262): Ani planowość, ani dwie pozostałe przesłanki [zasada
    socjalistycznej sprawiedliwości społecznej i socjalistyczny egalitaryzm] nie
    stoją w bezpośredniej sprzeczności z zasadą swobody umów.

  • 27. Data: 2009-06-18 15:08:29
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 10. (str. 262): Ani planowość, ani dwie pozostałe przesłanki [zasada
    > socjalistycznej sprawiedliwości społecznej i socjalistyczny egalitaryzm]
    > nie stoją w bezpośredniej sprzeczności z zasadą swobody umów.

    Piękną perełkę wyłuskałeś.
    Gartuluje Skippy :).

    Udowodniłeś że tą jego praca doktorską swobodnie mozna sobie dupe
    podetrzeć.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2009-06-18 15:08:51
    Temat: Re: nie miotaj si?, gdy jestes po uszy w g...
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > socjalistycznej sprawiedliwości społecznej i socjalistyczny egalitaryzm]
    > nie stoją w bezpośredniej sprzeczności z zasadą swobody umów.

    Ile razy w miesiącu stwierdzasz, że się myliłeś? Dlaczego ty możesz, a ktoś
    inny nie? Co to za argument? Wtedy tak myślał, a teraz inaczej. Dalej
    myślisz, że dzieci znajduje się w kapuście? Przecież był okres w Twoim
    życiu, że tak myślałeś i opowiadałeś o tym innym. Skąd oczekiwanie, że
    polityk jest innym człowiekiem niż Ty sam?

  • 29. Data: 2009-06-18 15:10:13
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Piękną perełkę wyłuskałeś.
    > Gartuluje Skippy :).
    >
    > Udowodniłeś że tą jego praca doktorską swobodnie mozna sobie dupe
    > podetrzeć.....

    Dla obiektywizmu ktoś powinien się zająć się również pracą doktorską
    Balcerowicza....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2009-06-18 16:40:15
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]

    > socjalistycznej sprawiedliwości społecznej i socjalistyczny egalitaryzm] nie
    > stoją w bezpośredniej sprzeczności z zasadą swobody umów.

    Mówiłem Ci, że masz obsesje Kaczyńskiego. W tym wątku mowa jest o
    Macierewiczu, którego Viper nazwał chorym psychicznie :)