  • 1. Data: 2010-12-03 21:44:47
    Temat: nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?
    Od: donkq <z...@o...pl>

    witam,
    przygotowujac sie do zakonczenia roku 2010 i szukajac informacji na
    temat rozliczen z fiskusem natrafilem na info ze pit38 nalezy zlozyc
    nawet, gdy rok zakonczylo sie ze strata.
    rok 2009 byl dla mnie stratny i nie zlozylem wtedy pitu38 bo myslalem
    ze nie trzeba skoro i tak nie ma nic do zaplacenia.
    i teraz nie wiem co z tym zrobic? czy zlozyc to razem z pitem za 2010
    rok, czy lepiej nie skladac wogole i przemilczec to ze nie narazic sie
    na jakies kary, w koncu i tak nie bylo nic do zaplacenia w zwiazku ze
    strata za 2009.

  • 2. Data: 2010-12-03 22:39:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "donkq" <z...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > rok, czy lepiej nie skladac wogole i przemilczec to ze nie narazic sie
    > na jakies kary, w koncu i tak nie bylo nic do zaplacenia w zwiazku ze

    Jedyne wyjscie zlozyc teraz.
    Jak nie zlozysz, to juz nie odliczysz tej straty wg mojej wiedzy.
    Mozesz otrzymac mandat czy tam jak to sie bedzie nazywalo.
    Musisz jakos wyczuc, czy dostaniesz kare, jesli tak to jaka no i jak Ci sie
    to oplaca.
    Znam przyklad, gdy dwóch gosci po roku dowiedzialo sie, ze ksiegowa nie
    zlozyla ich PITa.
    Zlozyli wiec po roku.
    W jednym US to przeszlo bezbolesnie, w drugim byla pajda bodaj 3k
    Niestety prawo pozwalajace az na tak rozbiezne traktowanie ludzi przez
    urzednika jest chore, ale takie mamy.

    Innego wyjscia, niz isc do US i pogadac, przedstawic sytuacje, zlozyc
    zalegly PIT z pismem wyjasniajacym pomylke i z czego wynikala - nie ma.

    Nic sie tu wiecej nie dowiesz.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-03 22:41:01
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Uzytkownik "donkq" nie siega pamiecia zbyt gleboko:

    > rok 2009 byl dla mnie stratny i nie zlozylem wtedy pitu38 bo myslalem
    > ze nie trzeba skoro i tak nie ma nic do zaplacenia.

    Nic sie nie martw. Powiedz, ze myslales, ze skoro 2005, 2006, 2007 i 2008
    byl dla Ciebie stratny, to sadziles, ze nabyles juz cos w rodzaju
    abonamentu, upowazniajacego do nieposwiadczania prawd oczywistych. Pozatem
    Skarbówka wie, y'nwestor gieldowy to szczególny sort menela, który pachnie
    wszystkim tylko nie pieniadzem ;-) Dadza Ci swiety spokój

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwasne piwo, kaszanka i podejrzanej swiezosci konina

  • 4. Data: 2010-12-03 22:46:16
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Skarbówka wie, y'nwestor gieldowy to szczególny sort menela, który pachnie
    > wszystkim tylko nie pieniadzem ;-) Dadza Ci swiety spokój

    Cytat miesiaca :)))

  • 5. Data: 2010-12-04 07:40:51
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > Skarbówka wie, y'nwestor gieldowy to szczególny sort menela, który pachnie
    > wszystkim tylko nie pieniadzem ;-) Dadza Ci swiety spokój

    Johnyy!!

    Az milo znow Cie poczytac!
    Dla mlodszych kolegow- To historia tej grupy. polecam wam przeczytajcie jego
    opowiesci "z pamietnika inwestora gieldowego".
    Czlowieka po zadnym kabarecie tak brzuch nie boli ze smiechu.

    Przemek

  • 6. Data: 2010-12-04 09:01:40
    Od: "pm" <x...@w...pl>

> [...]
    > Mozesz otrzymac mandat czy tam jak to sie bedzie nazywalo.
    > Musisz jakos wyczuc, czy dostaniesz kare, jesli tak to jaka no i jak Ci

    trzeba napisac donos na samego siebie + zalegly pit
    czyli pisemko:
    "ja taki i owaki zawiadamiam iz za rok xxx nie zlozylem wymaganego yyyy
    Poniewaz sumanaleznego podatku wynosila 0 oraz, ujawnienie przewinienia
    nastapilo z mojej inicjatywy wnosze o nie stosowanie w stosunku do mojej
    osoby kar urzedowych."

    po jakims czasie dostaniesz pisemko o umozeniu postepowania w stosuku do
    Ciebie.
    pewnie wniosek moze byc tez rozpatrzony negatywnie.

  • 7. Data: 2010-12-04 09:47:40
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    uzasadnij ze SP nie poniósl zadnej straty w zwiazku z niezlozeniem pita

    A W OGÓLE to odzaluj pare zlotych i idz do porzadnego biura rachunkowego
    albo doradcy podatkowego, dzialajacego od jak najdluzego czasu, koniecznie w
    rejonie swojego US

  • 8. Data: 2010-12-04 09:58:35
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jak widać grupa wychodzi z dołka. :)

    Nie wiem co się stało z tymi trolami PiS, bo ich zabanowałem. Pewnie zdechli
    zgłodu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-12-04 15:03:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 22:44, donkq pisze:

> [...]
    > rok, czy lepiej nie skladac wogole i przemilczec to ze nie narazic sie
    > na jakies kary, w koncu i tak nie bylo nic do zaplacenia w zwiazku ze

    Zloz pismo p.t. czynny zal, napisz w nim ze dzialales sam itd i nie beda
    moglidac Ci mandatu :>
    pit oczywiscie zloz.
    http://podatki.wieszjak.pl/podatnik-w-urzedzie/72440
    ,Czynny-zal-lekarstwem-na-grzywne.html

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2010-12-04 22:43:08
    Od: "Pat" <p...@w...pl>

> [...]
    > rok, czy lepiej nie skladac wogole i przemilczec to ze nie narazic sie
    > na jakies kary, w koncu i tak nie bylo nic do zaplacenia w zwiazku ze

    Tez kiedys nie zlozylem i tez mialem strate, wezwali mnie pod koniec grudnia
    i przywalili 150 zlotych grzywny.

    --
    Pat
    www.patbank.pl