  • 1. Data: 2008-12-15 11:59:17
    Temat: niepoprawny kod BIC
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Witam,
    Chciałem wykonać przelew zagraniczny ale wyskoczył mi komunikat, że podałem
    "niepoprawny kod BIC". Podałem poprawny taki jak piszę na stronie
    kontrahenta. Co ciekawe gdy dałem "wyszukaj" na stronie mojego banku,
    wpisałem nazwę banku, miasto to nie pokazał się bank z tą ulicą gdzie ma
    kontrahent rachunek. A sprawdzałem w internecie, że jest taki bank na tej
    ulicy.
    Co mam zrobić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-15 12:09:22
    Temat: Re: niepoprawny kod BIC
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    qbczyk napisał(a):
> [...]
    > banku, wpisałem nazwę banku, miasto to nie pokazał się bank z tą ulicą
    > gdzie ma kontrahent rachunek. A sprawdzałem w internecie, że jest taki

    Kontrahenci na swoich stronach piszą różne dziwne rzeczy.
    Pierwsza sprawa - nie wpisuj żadnych spacji.
    Adresami się nie przejmuj.
    A w ogóle to podaj go tutaj, to go rozpracujemy :)

    PG

  • 3. Data: 2008-12-15 12:19:24
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pierwsza sprawa - nie wpisuj żadnych spacji.
    > Adresami się nie przejmuj.
    > A w ogóle to podaj go tutaj, to go rozpracujemy :)

    Bez spacji wpisuje i jedyne co to muszę podać miasto w którym się znajduje.
    W wyszukiwarce mojego banku nie ma banku na tej ulicy. Jakbyście mogli
    sprawdzić u siebie to byłbym wdzięczny.

    Bank: Lloyds TSB Bank plc,
    Gentleman's Walk,
    Norwich

    BIC code: LOYDGB21076

  • 4. Data: 2008-12-15 12:32:52
    Od: AP <###@###.pl>

    qbczyk pisze:

> [...]
    > W wyszukiwarce mojego banku nie ma banku na tej ulicy. Jakbyście mogli

    Za www.swift.com :

    "This BIC is not connected to the SWIFT network and cannot be used in
    the header of a SWIFT message."

    Pozdrawiam,
    AP

  • 5. Data: 2008-12-15 12:41:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    AP napisał(a):

    > Za www.swift.com :
    >
    > "This BIC is not connected to the SWIFT network and cannot be used in
    > the header of a SWIFT message."

    W takim razie sugeruję kontakt z kontrahentem w celu podania poprawnego,
    aktualnego kodu. Jeśli to okaże się nie do przejścia, wysłałbym przelew
    na centralę Lloydsa: LOYDGB2L. Powinno dojść bez problemu (zakładam, że
    masz poprawny IBAN).

    PG

  • 6. Data: 2008-12-15 14:06:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > centralę Lloydsa: LOYDGB2L. Powinno dojść bez problemu (zakładam, że masz

    Podobnie jest w Citibanku UK - wysyła się na numer BIC izby rozliczeniowej
    (rozliczenia międzynarodowe) CITIGB2L. Nawiasem mówiąc, co jest takiego w
    tym 2L że tyle banków go stosuje?

    k.

  • 7. Data: 2008-12-15 15:39:48
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    kashmiri napisał(a):

    > Podobnie jest w Citibanku UK - wysyła się na numer BIC izby
    > rozliczeniowej (rozliczenia międzynarodowe) CITIGB2L. Nawiasem mówiąc,
    > co jest takiego w tym 2L że tyle banków go stosuje?

    Dwie ostatnie literki to kod miasta, w którym znajduje się centrala.
    Np. DEUTDEFF - FF to Frankfurt, BREXPLPW - PW to Warszawa.
    2L to pewnie będzie Lądek...

    PG

  • 8. Data: 2008-12-15 16:12:08
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Męczyłem się tak kiedyś z jakimś niemieckim bankiem, wysyłałem maile od Annasza do
    Kajfasza, w końcu po kilku dniach... BIC pojawił się ;-)

    -----

  • 9. Data: 2008-12-15 19:07:23
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Piotr Gralak pisze:

> [...]
    > aktualnego kodu. Jeśli to okaże się nie do przejścia, wysłałbym przelew
    > na centralę Lloydsa: LOYDGB2L. Powinno dojść bez problemu (zakładam, że

    LOYDGB21076 - skasuj zero - poprawny to LOYDGB2176 - jest w norwich.

    --
    pozdr,
    Dan the Man

  • 10. Data: 2008-12-15 19:12:38
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > LOYDGB21076 - skasuj zero - poprawny to LOYDGB2176 - jest w norwich.

    Zdradzisz, jak do tego doszedłeś?

    k.