  • 151. Data: 2004-06-17 20:32:59
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final [OT]
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    hmmm, moze powinienem ja poznac :-)))
    (bo ja tez znam)

    G.

  • 152. Data: 2004-06-17 20:34:17
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "sp9lwh" <e...@...il>

    > Mam napisać większymi literami?

    A UMIESZ WIĘKSZYMI?

  • 153. Data: 2004-06-17 20:41:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > AMRA tym razem ty przesadzasz .Podejrzewam, że wiesz że Glenn takich
    > przepisów przytoczyć po prostu nie może a stosowanie czcionek bez
    > polskich znaków wynika z umów zawartych przez bank i organizacje
    > platniczą . Umowy te raczej nie są ogólnie dostępne

    Ja przesadzam?
    Uwazam, ze to Glenn przesadza.
    skoro bank twierdzi, ze nie ma techniznych mozliwosci, to do diabla - co maj
    zrobic? Markerem dopisywac, zeby klient byl zadowolony?

    http://www.PRnews.pl

  • 154. Data: 2004-06-17 20:46:53
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:casvn5$2i9$1@news.onet.pl...
    > zrobic? Markerem dopisywac, zeby klient byl zadowolony?

    Choćby krwią:-)

  • 155. Data: 2004-06-17 20:48:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Albo pisania ze zrozumieniem.

    Chyba nam Glenn podmienili. :-(((((

  • 156. Data: 2004-06-17 20:54:06
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > pani minister hübner jakos nie ma niby problemow nigdzie, choc nie
    > wiem jak to jest w przypadku jej konta banku

    Hmm, ja ją znam - tak z gazet jak z publikacji sejmowych - jako panią
    Huebner...

  • 157. Data: 2004-06-17 20:58:25
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Skoro Polska wydała obywatelowi dokumenty potwierdzające, że nazywa się
    > ŁĄKA, to dlaczego bank zmienia mu nazwisko na LAKA. Może to wyjaśnisz?

    Powtarzasz ten sam argument po raz piętnasty a on jest błędny. Już
    pisałem wcześniej: nigdzie nie jest powiedziane, że napis na karcie
    jest nazwiskiem. Można (w stanach jest popularne a w Polsce bodajże w
    Fortisie było możliwe) wyrobić sobie kartę zaetykietowaną 'Kaczor
    Donald' (no, pjo sobie chyba robił kiedyś kartę z opisem 'Złodziej' -
    miała być to karta tylko do bankomatu...). Fakt, że zwykle na karcie
    umieszcza się nazwisko albo coś do niego zbliżonego jest tylko
    poręczną konwencją.

    A drugą sprawą jest iż zdaje się Twoje dokumenty z umlautem są
    niezgodne z ustawą o języku polskim i to one tak naprawdę są błędne.

  • 158. Data: 2004-06-17 21:01:58
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Ja przesadzam?
    > Uwazam, ze to Glenn przesadza.
    > skoro bank twierdzi, ze nie ma techniznych mozliwosci, to do diabla - co maj
    > zrobic? Markerem dopisywac, zeby klient byl zadowolony?

    Ja bym dopisał ;-)

  • 159. Data: 2004-06-17 21:02:10
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Sarpedon* [ f...@t...cy ] napisał(a):

    > jesli chodzi o paragraf ustawy/rozporzadzenia to az poszukam

    szukalem i niestety znalazlem ustawe tylko o zmianie nazwisk i imion a
    tu bynajmniej nie chodzi o zadna zmiane

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 160. Data: 2004-06-17 21:04:18
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > przypominac.
    >
    > No cóż - każdy ma swoje 5 minut ;-))) Ale ja naprawdę nie rozumiem tej
    > świętej obrony banków w tym względzie. BPH zastrzegł sobie transliterację i
    > to jest ok. Nie podoba mi się - idę gdzie indziej. Ale jak takiego
    > zastrzeżenia nie ma, a tłumaczenie banku jest z gatunku "nasz system nie
    > potrafi" no to sorry ;-))) Sami się podkładają ;-)

    Coraz większa paranoja...

    Jak ty sobie wyobrażasz zastrzeżenie w umowie wszystkich możliwych
    ewentualnych pretensji? Umowy zawiera się pozytywnie a nie
    negatywnie. W umowie masz napisane do czego bank się zobowiązuje a nie
    do czego nie.

    Niedługo zaczniesz awanturę że Twoja karta bankowa nie współdziała z
    zamkiem magnetycznym do Twojego biura a przecież bank nie zastrzegł
    sobie w umowie iż do tego się nie będzie nadawała.

    Pretensje byłyby tu dopuszczalne tylko w wypadku gdyby w umowie był
    explicite paragraf zobowiązujący bank do wiernego i zgodnego z
    ewentualną zagraniczną pisownią zapisania nazwiska na
    karcie. Wątpię...