  • 1. Data: 2009-05-31 07:57:58
    Temat: no coz panowie i panie-bedzie SRU
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

  • 2. Data: 2009-06-01 18:46:05
    Temat: Re: no coz panowie i panie-bedzie SRU
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-05-2009 o 09:57:58 grubianin <g...@w...pl> napisał(a):

  • 3. Data: 2009-06-01 20:11:12
    Od: k...@o...pl

    > Dnia 31-05-2009 o 09:57:58 grubianin <g...@w...pl> napisał(a):
    >
    > > witanko
    > >
    > > bedzie znow 1250?
    > > zeby powstala Âładna literka W?
    >

    > miałeś na myśli ten tydzień ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.
    To nie zauważyłeś jeszcze, że często przed jakimiś ciekawymi wydarzeniami
    pojawiają się podobne teksty. Dziwi mnie, że towarzystwo wzajemnej adoracji
    zgromadzone wokół Dietera cicho siedziało. Czyżby tym razem zaspali czy może się
    stąd wynieśli?

  • 4. Data: 2009-06-01 20:56:30
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 01-06-2009 o 22:11:12 <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > adoracji
    > zgromadzone wokół Dietera cicho siedziało. Czyżby tym razem zaspali czy

    ale ja jestem w tym towarzystwie! Tylko ze mam wlasne zdanie.
    Boje sie je ujawniac bo nikt nie jest prorokiem we wlasnym kraju.
    Jak jest to od razu ma przechlapane.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2009-06-02 05:23:49
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    no coz
    poszlo up
    ale dalej bedzie roslo?
    nawet ja sie pomylilem :-))
    pzdr

  • 6. Data: 2009-06-02 18:51:39
    Od: iktorn <n...@e...com>

    grubianin pisze:
    > witanko
    >
    > no coz
    > poszlo up
    > ale dalej bedzie roslo?
    > nawet ja sie pomylilem :-))
    > pzdr

    Jak poprowadzic gorna kreseczke na wykresie Nasdaq to wychodzi jeszcze
    jakies 8% wzrostow i bariera 2000pkt. Jesli przelozyc to na nasze
    warunki to daje jakies 2100-2150pkt i... potem raczej czas na S-ki.

  • 7. Data: 2009-06-02 19:38:54
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-06-2009 o 20:51:39 iktorn <n...@e...com> napisał(a):

    > Jak poprowadzic gorna kreseczke na wykresie Nasdaq to wychodzi jeszcze
    > jakies 8% wzrostow i bariera 2000pkt. Jesli przelozyc to na nasze
    > warunki to daje jakies 2100-2150pkt i... potem raczej czas na S-ki.

    imho u nas nieco wyzsza jest granica ale pamietajmy, do konca miesiaca
    blisko.
    Im szybciej rosnie tym wieksza szansa ze zacznie spadac. I dlatego pytalem
    o termin.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-06-02 20:30:31
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    iktorn wrote:

> [...]
    > jakies 8% wzrostow i bariera 2000pkt. Jesli przelozyc to na nasze
    > warunki to daje jakies 2100-2150pkt i... potem raczej czas na S-ki.

    Realizacja zysków jest zawsze a 2/3 odległości nie dokładnie w.
    Ale ja sie nie znam i jestem tu niedzwiedziem. Sam chlipie po nocach,
    ze wyszedlem ;)