    From: Justin Starlight <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: notowania jednolite
    Date: Wed, 10 Mar 2010 09:31:17 +0100

    Hej,

    szukałem trochę po sieci, ale nie znalazłem dobrego przykładu jak kupić
    akcje oparte o system notowań jednolitych. Nigdy nie
    kupowałem/posiadałem akcji które są w tym systemie notowane. Wiem o co w
    nim z grubsza chodzi, zastanawia mnie jedynie fakt ciągle skaczących cen
    zleceń kupna i sprzedaży i jak to się ma potem przy fixingu? Jeśli macie
    jakieś wskazówki jak kupić akcje tak notowane, żeby nie przepłacić, ale
    też żeby transakcja została zrealizowana, to bardzo proszę.
    pozdrawiam
    js