  • 1. Data: 2007-12-20 00:32:08
    Temat: nowa Maestro BPH-PEKAO SA
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    Doszła do mnie nowa karta MAESTRO PEKAO SA zastepujaca stara karte MAestro
    BPH.
    Rozbawiła mnie informacja, że mam jak najszybciej aktywować nowa kartę z
    uzyciem kodu PIN do dnia podanego w korespondencji z kodem PIN.
    Po upływie tego terminu korzystanie ze starej karty nie bedzie mozliwe.

    Tylko nie dostałem korespondencji z kodem PIN i tym samym nie znam tego
    tajemniczego terminu uplywu ważnosci starej karty Maestro.

    Moze ktoś zna?

    JR

  • 2. Data: 2007-12-20 05:05:10
    Temat: Re: nowa Maestro BPH-PEKAO SA
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Z reguły jest tak, że jedno dostaje się do domu a po drugie trzeba iść do
    banku. Skoro kartę dostałeś do domu to PIN p[ewnie musisz odebrać w banku.
    W niektórych bankach kiedyś było odwrotnie.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 3. Data: 2007-12-20 08:12:11
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Tylko nie dostałem korespondencji z kodem PIN i tym samym nie znam tego
    > tajemniczego terminu uplywu ważnosci starej karty Maestro.

    Zadzwoń na infolinię :-))))))))))))

    /*-+

  • 4. Data: 2007-12-20 08:32:15
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Doszła do mnie nowa karta MAESTRO PEKAO SA zastepujaca stara karte MAestro
    > BPH.

    Też dostałem

    > Tylko nie dostałem korespondencji z kodem PIN i tym samym nie znam tego
    > tajemniczego terminu uplywu ważnosci starej karty Maestro.

    W tym samym dniu pin był w skrzynce

    > Moze ktoś zna?

    W liście pisze że stara karta straci moc na tydzień przed przyłaczeniem
    mojej placówki do systemu PEKAO. O terminie przyłączenia zostanę
    poinformowany odrębnym liścikiem

    Darek

  • 5. Data: 2007-12-20 08:46:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 09:32, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Też dostałem

    > W tym samym dniu pin był w skrzynce

    Genialne. Moze dla ulatwienia powinni pin nadrukowywac na karcie?

  • 6. Data: 2007-12-20 08:52:35
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Genialne. Moze dla ulatwienia powinni pin nadrukowywac na karcie?

    Na kartach jest taki biały pasek, gdzie należy sobie wpisać PIN :-)
    A co do genialności... czego innego po makaroniarzach można się spodziewać.
    Dobrze, że wogóle przysłali, przecież mogli sobie zrobić wolne, albo strajk
    do końca roku. Opssss... nie mogli. Przecież brudną robotę Polacy wykonują.

    /*-+

  • 7. Data: 2007-12-20 08:56:57
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Genialne. Moze dla ulatwienia powinni pin >nadrukowywac na karcie?

    Czepiasz się a nie ma czego. Karta była wysłana poleconym a pin leżał sobie
    w skrzynce.

    Darek

  • 8. Data: 2007-12-20 08:57:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-20 09:46, krzysztofsf stwierdził, że:

    > Genialne. Moze dla ulatwienia powinni pin nadrukowywac na karcie?

    Jeśli mnie pamięć nie myli, to karta przychodzi poleconym, a pin zwykłym
    (o ile ma to jakieś znaczenie).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 9. Data: 2007-12-20 09:00:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 09:52, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > do końca roku. Opssss... nie mogli. Przecież brudną robotę Polacy wykonują.

    Tak mgliscie sobie przypominam, ze chyba z ta karta i pinem trzeba
    bylo udac sie do swojego oddzialu i tam po odstaniu kolejki uaktywnic
    w specjalnym terminalu pod okiem "pani z okienka" uprzednio sie u niej
    wylegitymowawszy.
    O ile dobrze pamietam ta procedure sprzed lat i o ile jest nadal
    aktualna, to przy takim rozwiazaniu bezpieczenstwo jest zachowane, z
    tym, ze te kolejki........
    jesli powyzszej procedurze w tym samym czasie mialyby byc poddane
    wszystkie wymieniane karty przeniesionych klientow BPH , to w banku
    bedzie wesolo.

  • 10. Data: 2007-12-20 09:10:52
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > bylo udac sie do swojego oddzialu i tam po odstaniu kolejki uaktywnic
    > w specjalnym terminalu pod okiem "pani z okienka" uprzednio sie u niej

    Była też procedura - jednorazowa - taka:
    - karta do domu
    - pin w oddziale (w bezpiecznej kopercie).
    Każda następna karta już miała taki sam pin jak poprzednia.

    /*-+