  • 1. Data: 2004-01-23 13:28:27
    Temat: nowa oferta kredytowa w Fortis Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Za Bankier.pl

    Ulepszone i tańsze kredyty w Fortis Banku
    Fortis Bank Polska wprowadził zmiany do swojej oferty kredytów
    mieszkaniowych. Prowizja za udzielenie kredytu mieszkaniowego została
    obniżona i waha się od 0,5 proc. do 1,5 proc. Równocześnie bank zrezygnował
    z opłat za rozpatrzenie wniosku kredytowego i przewalutowanie kredytu na
    złotówki. Ponadto do 35.000 zł obniżył minimalną kwotę kredytu.

    Obniżeniu uległy wysokość oprocentowania kredytów mieszkaniowych oraz
    prowizje za ich udzielenie. Aktualne oprocentowanie waha się od 1,73 proc.
    (kredyt hipoteczny, powyżej 5 lat, CHF) do 8,19 proc. (budowlano-hipoteczny,
    do 5 lat, PLN).

    Klient banku starający się o kredyt hipoteczny i posiadający w banku konto
    dłużej niż pół roku, zapłaci prowizję w wysokości 0,75 proc., jeśli
    zdecyduje się na walutę inną niż PLN. W innym przypadku prowizja wzrasta o
    0,25 proc. (wcześniej od 1 do 2 proc.). Pozostali klienci zostaną obciążeni
    prowizją w wysokości 1 proc. za udzielenie kredytu w walutach obcych i 1,5
    proc. w PLN (wcześniej 2 proc.). Jeżeli jedynym przeznaczeniem kredytu jest
    refinansowanie kosztów zakupu lub budowy nieruchomości albo refinansowanie
    kosztów gotowej nieruchomości, a ponadto wartość kredytu wyniesie co
    najmniej 300 tys. zł, bank pobierze prowizję w minimalnej wysokości 0,5
    proc.

    Ponadto bank zmniejszył z 50 tys. zł. do 35 tys. zł minimalną kwotę kredytu.
    Zmiana ta objęła wszystkie placówki banku z wyjątkiem warszawskich, gdzie
    starających się o kredyt mieszkaniowy obowiązuje próg 50 tys. zł (wcześniej
    80 tys. zł).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    ! Ankieta dla klientow bankow wirtualnych !

  • 2. Data: 2004-01-23 16:54:19
    Temat: Re: nowa oferta kredytowa w Fortis Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > tyle poobnizali a glupiej karty charge dla e-pakietowcow nie chca
    > wydawac :-) *** blad ***

    Musze sie wybrac i zamknac to konto w cholere...

  • 3. Data: 2004-01-23 16:54:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

  • 4. Data: 2004-01-23 17:02:30
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bur7kf$35t$1@news.onet.pl...
    > złotówki. Ponadto do 35.000 zł obniżył minimalną kwotę kredytu.

    35 tys? Czyżby Fortis zmienił target?

    KK

  • 5. Data: 2004-01-23 23:28:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:burjq3$ebu$1@news.onet.pl...

    > Musze sie wybrac i zamknac to konto w cholere...

    Ja już dawno miałem to zrobić, ale jakoś mi nie podrodze placówka była. Ale
    jakiś czas temu przenieśli - o czym się dowiedziałem w tym tygodniu - i
    teraz to mój główny ;] cel na zbliżający się tydzień.

    Pozdrawiam,
    Washko