  • 1. Data: 2004-01-23 13:50:31
    Temat: Karty w Irlandii ?
    Od: "zderzaq" <s...@g...pl>

    jak w temacie - jade do Irlandii/Irlandii Polnocnej i zastanawiam sie jak
    tam jest z uzywaniem kart Visa Electron w bankomatach i sklepach (mam takie
    karty z 2 bankow: Lukas i mBank) ?
    Na wszelki wypadek zabiore tez "wypukla" Vise Classic mBanku bo z nia to
    raczej problemow byc nie powinno ...

    Jak ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie prosba o podzielenie sie
    wiedza.

    I jeszcze prosba - z bankow w PL tylko Fortis oferuje darmowa wyplate z
    bankomatow za granica swoja karta ?
    Czy jest tez jakis inny bank ktory to daje - oczywiscie oprocz bankow
    majacych oddzialy za granica typu Citi lub Deutsche Bank ?

    Pozdr.
    zdq

  • 2. Data: 2004-01-23 16:58:55
    Temat: Re: Karty w Irlandii ?
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > karty z 2 bankow: Lukas i mBank) ?
    > Na wszelki wypadek zabiore tez "wypukla" Vise Classic mBanku bo z nia to

    Jezeli chodzi o sklepy to (Republika Irlandii):
    MC i VC - akceptowalnosc bardzo dobra.
    Maestro - akceptowalnosc dosc dobra
    VE - spotkac sklep z taka nalepka to rzadkosc... aczkolwiek
    czesto sklepy sa "niedooznakowane" - na drzwiach tylko VC, MC oraz
    "Laser Card" (lokalna debetowka) a na POSie VC, MC, Laser, VE i Maestro
    AmEx i DC - praktycznie zero akceptowalnosci

    Bankomaty akceptuja praktycznie wszystkie karty :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex