eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowa usługa - nocne budzenienowa usługa - nocne budzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nowa usługa - nocne budzenie
    Date: Thu, 23 Apr 2009 11:15:24 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <gspbm8$6c3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ejt14.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1240478217 6531 83.21.161.14 (23 Apr 2009
    09:16:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 09:16:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:484376
    [ ukryj nagłówki ]

    O godzinie 03:50 całą rodzinę wyrwał ze snu dzwonek telefonu stacjonarnego.
    Mamy w innym mieście bliską osobę w podeszłym wieku i takie nocne telefony
    wywołują atmosferę nerwowości.
    Okazało się, że z numru 0-81 460-61-00 dzwoni system faksowy i próbuje nadać
    faks.
    Nocą nasz komputer z faksmodemem jest wyłączony więc faks nie został
    odebrany.
    Po kilku minutach znów teelfon z piskami zachęty do odebrania faksu.
    Odłożyliśmy słuchawkę na bok.
    Rano przypomnieliśmy sobie, że w dniu poprzednim (wczesnym popołudniem)
    kliknęliśmy na stronie IPKO w opcję "wyślij faksem potwierdzenie przelewu".
    Obok widniała adnotacja, że "w ciągu maksymalnie piętnastu minut" faks
    zostanie wysłany.
    Czekałem na ten faks ale niczym autobus PKS za PRLu po prostu się nie
    doczekałem (nad czym smętnie acz ze zrozumieniem człowieka dorastajacego
    jeszcze PRL, pokiwałem głową).
    Jednak budzenie telefonem inicjowanym przez ŹLE SKONFIGUROWANY system to
    przegięcie.
    Jeśli system ma zatory i nie mógl wysłać faksu w prawidłowym terminie to
    zaprzestanie wysyłania kolejkowanych opóźnionych faksów powinien zakończyć o
    powiedzmy godzinie 22 a rozpocząc następnego dnia rano.
    Każdy taki system umożliwia taką funkcjonalność.
    Widocznie PKO BP lub Inteligo (są jakoś powiązane) nie zatrudniają zbyt
    bystrych lub sumiennych techników.
    Pod numerem z ientyfikacji zgłasza się faks ale pod innym numerem z tej
    samej wiązki (jestem b. pracownkiem operatora telekomunkacynego i wiem jak
    "przeprowadzać dochodzenie") zgłasza się konsultant, który potwierdził iż
    wzmiankowany numer to CID wysyłany przy faksach wychodzących od systemu do
    klientów.
    Chwila dłuższej rozmowy i dowiedziałem się, że z systemu korzystają klienci
    zarówno Inteligo jak i PKO BP.
    Przestrzegam zatem klientów tych banków aby mocno się zastanowili zanim
    kliknął w opcję "wyślij faksem potwierdzenie przelewu" i podany numer jest
    numerem mieszkania.
    Telefon może zadzwonić o dowolnej porze.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1