eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowa usługa - nocne budzenieRe: nowa usługa - nocne budzenie
  • Data: 2009-04-27 18:03:52
    Temat: Re: nowa usługa - nocne budzenie
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    vari <v...@p...onet.pl> had the courage to write:
    > O godzinie 03:50 całą rodzinę wyrwał ze snu dzwonek telefonu
    > stacjonarnego. Mamy w innym mieście bliską osobę w podeszłym wieku i
    > takie nocne telefony wywołują atmosferę nerwowości.
    > Okazało się, że z numru 0-81 460-61-00 dzwoni system faksowy i próbuje
    > nadać faks.
    > Nocą nasz komputer z faksmodemem jest wyłączony więc faks nie został
    > odebrany.
    > Po kilku minutach znów teelfon z piskami zachęty do odebrania faksu.
    > Odłożyliśmy słuchawkę na bok.
    > Rano przypomnieliśmy sobie, że w dniu poprzednim (wczesnym popołudniem)
    > kliknęliśmy na stronie IPKO w opcję "wyślij faksem potwierdzenie
    > przelewu". Obok widniała adnotacja, że "w ciągu maksymalnie piętnastu
    > minut" faks zostanie wysłany.
    > Czekałem na ten faks ale niczym autobus PKS za PRLu po prostu się nie
    > doczekałem (nad czym smętnie acz ze zrozumieniem człowieka dorastajacego
    > jeszcze PRL, pokiwałem głową).
    > Jednak budzenie telefonem inicjowanym przez ŹLE SKONFIGUROWANY system to
    > przegięcie.
    > Jeśli system ma zatory i nie mógl wysłać faksu w prawidłowym terminie to
    > zaprzestanie wysyłania kolejkowanych opóźnionych faksów powinien
    > zakończyć o powiedzmy godzinie 22 a rozpocząc następnego dnia rano.
    > Każdy taki system umożliwia taką funkcjonalność.
    > Widocznie PKO BP lub Inteligo (są jakoś powiązane) nie zatrudniają zbyt
    > bystrych lub sumiennych techników.
    > Pod numerem z ientyfikacji zgłasza się faks ale pod innym numerem z tej
    > samej wiązki (jestem b. pracownkiem operatora telekomunkacynego i wiem
    > jak "przeprowadzać dochodzenie") zgłasza się konsultant, który
    > potwierdził iż wzmiankowany numer to CID wysyłany przy faksach
    > wychodzących od systemu do klientów.
    > Chwila dłuższej rozmowy i dowiedziałem się, że z systemu korzystają
    > klienci zarówno Inteligo jak i PKO BP.
    > Przestrzegam zatem klientów tych banków aby mocno się zastanowili zanim
    > kliknął w opcję "wyślij faksem potwierdzenie przelewu" i podany numer
    > jest numerem mieszkania.
    > Telefon może zadzwonić o dowolnej porze.
    > vari


    Po to właśnie ma się faks internetowy (fax2email), w PL kosztuje grosze.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1