  • 1. Data: 2010-09-06 09:19:34
    Temat: nowe citibank online :>
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    jak ktos jeszcze nie widzial, to nie ma na co patrzec.
    generalnie "Pobieranie danych. Proszę czekać..." :>
    czas potrzebny na wyklikanie czegokolwiek idzie w minuty...

  • 2. Data: 2010-09-06 09:20:58
    Temat: Re: nowe citibank online :>
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 11:19:34 +0200, Paweł napisał(a):

    > jak ktos jeszcze nie widzial, to nie ma na co patrzec. generalnie
    > "Pobieranie danych. Proszę czekać..." :> czas potrzebny na wyklikanie
    > czegokolwiek idzie w minuty...

    Logując się przez stary adres można zaliczyć wywalenie strony, np. przy
    próbie wykonania wcześniej zadeklarowanego przelewu. Logując się przez
    nowy adres uniknąłem takiej przygody ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 3. Data: 2010-09-06 09:25:07
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > jak ktos jeszcze nie widzial, to nie ma na co patrzec.
    > generalnie "Pobieranie danych. Proszę czekać..." :>
    > czas potrzebny na wyklikanie czegokolwiek idzie w minuty...

    a jak sie juz doklikalem do wyciagu karty kredytowej i kliknalem 8pobierz*,
    to dosalem:

    "Wyświetl wyciąg
    Acrobat Reader nie został wykryty. Prosimy pobrać i zainstalować Acrobat
    Reader przed próbą wyświetlenia wyciągu."

    sytuacja o tyle smieszna, ze i acrobati foxit w systemie jest.
    jednym slowem porazka.

  • 4. Data: 2010-09-06 10:17:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 11:25:07 +0200, Paweł napisał(a):

    > "Wyświetl wyciąg
    > Acrobat Reader nie został wykryty. Prosimy pobrać i zainstalować Acrobat
    > Reader przed próbą wyświetlenia wyciągu."

    Co to w ogóle za pomysł, by próbować wykrywać czytnik PDF na komputerze
    klienta? Ktoś tam na głowę upadł? Co ich interesuje, co ja zrobić z
    wygenerowanym plikiem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-09-06 14:48:11
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-09-06 11:25, Paweł pisze:
    > a jak sie juz doklikalem do wyciagu karty kredytowej i kliknalem 8pobierz*,
    > to dosalem:
    >[...]

    A widzisz, u mnie daty wyciągu nie da się wybrać :)

    --
    Raf

  • 6. Data: 2010-09-06 18:37:07
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paweł pisze:
    > jak ktos jeszcze nie widzial, to nie ma na co patrzec.
    > generalnie "Pobieranie danych. Proszę czekać..." :>
    > czas potrzebny na wyklikanie czegokolwiek idzie w minuty...

    No proszę - albo przeczytali mój pomysł, puszczony tu kiedyś na grupie,
    albo sami wpadli na to samo: Do karty debetowej można sobie ustawić
    osobne rachunki do rozliczeń operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Co
    prawda ja pisałem o kredytowej, bo dla debetowej nie ma to większego
    sensu, ale... zawsze to jakiś początek. :-)

    Jak ktoś ma kredytową, to niech sprawdzi, czy dla operacji gotówkowych
    (bankomat) da się ustawić obciążanie na rachunek bieżący. To by było
    super wygodne - jedna karta do zakupów i do bankomatu. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-09-06 19:00:18
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 6 Wrz, 20:37, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > prawda ja pisałem o kredytowej, bo dla debetowej nie ma to większego
    > sensu, ale... zawsze to jakiś początek. :-)

    Hm... chyba zawsze tak bylo. Dalo sie podpinac karte debetowa do konta
    w walucie i wyplaty z bankomatow szly w konta walutowego,
    abezgotowkowe np. z PLN. Mozna to bylo ustawic za pomoca Citiphone.
    BTW wrobelki cwierkaja, ze dla Warszawiakow poruszajacych sie
    komunikacja miejska w w ciagu kilku najblizszych tygodni bedzie
    specjalna karta debetowa :).

    MK

  • 8. Data: 2010-09-15 16:59:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Co to w ogóle za pomysł, by próbować wykrywać czytnik PDF na komputerze
    > klienta? Ktoś tam na głowę upadł? Co ich interesuje, co ja zrobić z
    > wygenerowanym plikiem?

    wczoraj sie citi odezwalo elektronicznie:

    "Szanowny Panie,
    W pierwszych dniach działania nowej wersji systemu Citibank Online,
    wystąpiły problemy z pełną funkcjonalnością serwisu. Informujemy,
    że problem przez Pana zgłoszony jest obecnie analizowany. Podjęliśmy
    działania, które pozwolą na przywrócenie pełnej funkcjonalności
    usługi "Wyciąg Online".

    W celu wyświtlenia wyciągu online prosimy o skorzystanie z poprzedniej
    wersji systemu Citibank Online, która dostępna jest pod adresem
    poprzedni.online.citibank.pl do 06 listopada 2010 roku.

    Z poważaniem,
    Piotr Tłustwa
    Zespół Obsługi Citibank Online"