  • 1. Data: 2010-09-06 08:43:25
    Temat: wlasne notatki w systemie internetowym banku
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Witam, zastanawiam się czy jakiś bank umożliwia robienie
    notatek - najlepiej aby były dostępne na ekranie, gdzie widać
    saldo konta.

    Chodzi mi o to, że płacąc kartą debetową za jakieś towary,
    co pewien czas natrafiam na sytuację, że blokada na koncie
    wygasa, a kwota ściągana jest po 2 albo i 3 miesiącach.

    Ciężko pamiętać o transakcji po takim długim czasie, zaś
    w systemie nie ma po niej śladu - w pewnych okolicznościach
    może to skutkować niedozwolonym debetem. Notatki byłyby
    przydatne w takiej sytuacji.

  • 2. Data: 2010-09-06 08:56:03
    Temat: Re: wlasne notatki w systemie internetowym banku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 10:43:25 +0200, ikarek napisał(a):

> [...]
    > ma po niej śladu - w pewnych okolicznościach może to skutkować
    > niedozwolonym debetem. Notatki byłyby przydatne w takiej sytuacji.

    O ile kojarzę w Aliorze jest coś takiego jak "notatki".

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-09-06 09:37:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/06/2010 10:43 AM), ikarek wrote:
> [...]
    > w systemie nie ma po niej śladu - w pewnych okolicznościach
    > może to skutkować niedozwolonym debetem. Notatki byłyby

    Dodatek "FloatNotes" do Firefoksa powinien zaspokoić twoje potrzeby.

    p. m.

  • 4. Data: 2010-09-06 09:47:31
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > O ile kojarzę w Aliorze jest coś takiego jak "notatki".

    To dobrze, bo jak jeden bank stworzył, to jest szansa, że
    inne skopiują (myślę w szczególności o inteligo, które
    zresztą podobno przygotowuje właśnie nową wersję
    swojego systemu)

  • 5. Data: 2010-09-06 09:51:41
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Dodatek "FloatNotes" do Firefoksa powinien zaspokoić twoje potrzeby.

    Nie całkiem o to mi chodziło - tzn. funkcjonalność OK (choć
    tylko na jednym PC by działało), ale staram się nie instalować
    "podejrzanych" dodatków, a poza tym - używam Chrome :)

  • 6. Data: 2010-09-06 10:18:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 11:37:38 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Dodatek "FloatNotes" do Firefoksa powinien zaspokoić twoje potrzeby.

    O ile logujesz się tylko na jednym komputerze...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-09-06 10:30:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 11:47:31 +0200, ikarek napisał(a):

    > To dobrze, bo jak jeden bank stworzył, to jest szansa, że inne skopiują
    > (myślę w szczególności o inteligo, które zresztą podobno przygotowuje
    > właśnie nową wersję swojego systemu)

    Z tym to może być różnie. A może coś niezależnego od banku? Np jakieś
    żółte karteczki na pulpicie swojego komputera albo coś centralnie a
    jakimś gmail albo google calendar itd itp.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-09-06 18:32:17
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2010 10:43:25 +0200, ikarek napisał(a):

> [...]
    > w systemie nie ma po niej śladu - w pewnych okolicznościach
    > może to skutkować niedozwolonym debetem. Notatki byłyby

    Meritum. Demo na www.meritumbank.pl.

    Pozdro

    --
    Meehoo