  • 1. Data: 2003-10-13 06:12:50
    Temat: nowe nr w vw a nadgorliwosc
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    :-)
    zmienili mi nr rachunku w vw - wiec chcialem juz po nowemu zapisac przelew
    pomiedzy rachunkami a tu niespodzianka
    komunikat 'bank nie akceptuje nr rach w formacie nrb" :-))
    to samo w bph - zmienilem rachunek - a on pojawil sie w staro/nowym stylu z
    kreskami posrodku
    :-)
    pisze by nadgorliwcow takich jak ja uspokoic i zniechecic do zmiany
    zapisow - jeszcze za wczesnie :-))

  • 2. Data: 2003-10-13 07:57:19
    Temat: Re: nowe nr w vw a nadgorliwosc
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

    > pisze by nadgorliwcow takich jak ja uspokoic i zniechecic do zmiany
    > zapisow - jeszcze za wczesnie :-))

    Z mBanku i inteligo działa.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-10-13 08:15:57
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    Tak przy okazji - identyfikator klienta zachowal sie w nowych numerach
    rachunku, obecnie zajmuje cyfry 16-22 numeru NRB.

    Ponadto, PlusKonto konczy sie numerem 0001, a eDirect 0002 (u mnie
    przynajmniej - nie wiem, czy to stala zasada, czy efekt kolejnosci tworzenia
    rachunkow).

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-10-13 08:23:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak przy okazji - identyfikator klienta zachowal sie w nowych numerach
    > rachunku, obecnie zajmuje cyfry 16-22 numeru NRB.

    Racja. Tylko bedą musieli jakoś ludzi informować co jest teraz tym
    identyfikatorem. I mogliby wprowadzić jakieś spójna nazewnictwo. Bo teraz
    raz nazywają to identyfikatorem, inny raz numerem rchunku, a jeszcze gdzie
    indziej numerem klienta...

    Mój edirect ma końcówkę 1.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-13 08:27:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmdnef$8ig$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bmdn11$vr0$1@topaz.icpnet.pl...

    > Racja. Tylko bedą musieli jakoś ludzi informować co jest teraz tym
    > identyfikatorem.

    Beda odsylac do tego watku :)

    > Mój edirect ma końcówkę 1.

    Czyli raczej jakas kolejnosc.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-10-13 09:52:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Beda odsylac do tego watku :)

    I wzory formularzy trzeba będzie pozmieniać... Bo miejsca było mało na
    wpisywanie czegokolwiek [mówię o numerach rachunków]...

    Ja teraz mam wypisać upoważnienie do obciążania mojego rachunku w
    inteligo... I nie wiem który wpisać numer... Na nowy miejsca nie ma, a
    stary... hmmm... co będzie jak się wycofają z niego?

    PS Czy numery lokat też już są NRB ? Pytam, bo akurat teraz nie mam żadnej
    lokaty...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-10-13 09:53:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Beda odsylac do tego watku :)

    Tak BTW wiecie co będzie jak zapomnicie telekodu? Nie żadne tam
    oddzwanianie, czy coś... Czkeanie na nowy kod aż przyjdzie pocztą... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-10-14 00:59:02
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > zmienili mi nr rachunku w vw - wiec chcialem juz po nowemu zapisac przelew
    > pomiedzy rachunkami a tu niespodzianka
    > komunikat 'bank nie akceptuje nr rach w formacie nrb" :-))

    I tak będzie do 19.10.2003

    Pozdrawiam
    Piotrek