  • 1. Data: 2011-02-18 09:23:09
    Temat: nowość: Citi MasterCard World
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Raz wreszcie będę pierwszy: Citi startuje z kolejną kartą kredytową, do
    której podpięty jest jakiś tam program partnerski (co ciekawe w programie
    tym udział bierze Play):

    https://www.citibankonline.pl/world/

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2011-02-18 09:35:12
    Temat: Re: nowość: Citi MasterCard World
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 09:23:09 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Raz wreszcie będę pierwszy: Citi startuje z kolejną kartą kredytową, do
    > której podpięty jest jakiś tam program partnerski (co ciekawe w
    > programie tym udział bierze Play):

    Dodam może, że obok programu partnerskiego jest swoisty cashback: punkty
    uzyskane w ramach programu lojalnościowego można wymienić na kasę, którą
    spłaca się zadłużenie:

    https://www.citibankonline.pl/world/#/katalog_nagrod
    /cashback

  • 3. Data: 2011-02-18 09:39:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 09:35:12 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Dodam może, że obok programu partnerskiego jest swoisty cashback: punkty
    > uzyskane w ramach programu lojalnościowego można wymienić na kasę, którą
> [...]

    Coś im chyba za dużo kk uciekło z portfela i w końcu się wzięli, jak to
    zwykł mawiać gospodarz domu, do solidnej, rzetelnej roboty.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-02-18 09:41:35
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-18 10:23, Olgierd pisze:
    > Raz wreszcie będę pierwszy: Citi startuje z kolejną kartą kredytową, do
    > której podpięty jest jakiś tam program partnerski (co ciekawe w programie
    > tym udział bierze Play):
    >
    > https://www.citibankonline.pl/world/

    5 zł = 1pkt, 4000 pkt = 100 zł cashback.
    Czyli 100 zł po wydaniu 20000 zł, co daje zwrot 0,5%.
    Co do partnerów, to kupuję u nich raczej sporadycznie.
    Jak dla mnie lepszy jest już Payback z kartą BZWBK,
    skądinąd wielokrotnie objeżdzany na grupie.

  • 5. Data: 2011-02-18 09:47:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    /cashback

    > Coś im chyba za dużo kk uciekło z portfela i w końcu się wzięli, jak to
    > zwykł mawiać gospodarz domu, do solidnej, rzetelnej roboty.
    E tam. Mi i tak nie dadzą :)
    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 6. Data: 2011-02-18 10:04:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > Raz wreszcie będę pierwszy: Citi startuje z kolejną kartą kredytową, do
    > której podpięty jest jakiś tam program partnerski (co ciekawe w

    Ale przy Play jest notka, że jak będziesz podpisywał cyrograf to
    dostaniesz 50% mniej przez pierwsze 3 m-c czyli mniej więcej to samo jak
    wejdziesz do nich z ulicy bez citkowego plastiku. Fakt, że jest info, iż
    będą się pojawiać inne oferty. Jakby dali jakąś zniżkę/bonus przy
    płaceniu kk za abo/prepaid to byłoby na pewno ciekawsze. No ale ogólnie
    plus dla citka, że coś tam w tej swojej ofercie grzebie.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-02-18 10:06:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-18, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Dodam może, że obok programu partnerskiego jest swoisty cashback: punkty
    > uzyskane w ramach programu lojalnościowego można wymienić na kasę, którą
> [...]

    Tylko jeszcze policz ile musisz wydać, żeby te 100 zł zwrotu dostać. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-02-18 10:08:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 10:06:10 +0000, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Tylko jeszcze policz ile musisz wydać, żeby te 100 zł zwrotu dostać. ;)

    Jak już ktoś policzył, jest to 0,5% (tylko w wybranych punktach) czyli
    niedużo w porównaniu np z Mille gdzie mamy 3% lub 5% ale jednak zawsze
    jest, więc można się cieszyć, że oferta CB się na rynku powiększa.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-02-18 10:33:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    /cashback

    > Tylko jeszcze policz ile musisz wydać, żeby te 100 zł zwrotu dostać.

    Połowę więcej, niż muszę wydać w Aliorze dla osiągnięcia takiego samego
    zwrotu (a dziś już chyba nowym klientom Alior takich warunków nie daje).
    Furory nie ma, ale generalnie uważam cały ten zwrot wydatków za bajerek
    raczej niż kluczowy dynks.

  • 10. Data: 2011-02-18 12:34:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 10:33:46 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > zwrotu (a dziś już chyba nowym klientom Alior takich warunków nie daje).
    > Furory nie ma, ale generalnie uważam cały ten zwrot wydatków za bajerek

    W pewny sensie to jest nawet kluczowy dynks, bo jeżeli nie podoba się
    jakaś nagroda i trzeba brać coś na siłę, to lepiej odebrać nagrodę w
    czystej mamonie hi hi.

    --
    xbartx