    From: "Zephyr" <z...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [nowy]Inteligo czy PKO? a moze cos innego?
    Date: Fri, 2 Dec 2005 10:37:36 +0100

    Witam wszystkich serdecznie na tej grupie :)
    Jestem tu pierwszy raz, a spowodowane to jest tym, że własnie dostałem
    pocztą nową Taryfę prowizji i opłat w PKO BP i trochę jestem zażenowany,
    trochę przestraszony...
    Od 8 lat mamy wspólne konto z żoną, i w sumie do tej pry było ok. Ale teraz
    gdy patrzę że mam miesięcznie płacić 5,40, to jestem bardzo wk...
    zdenerwowany. Do tego 1 zł za kazde polecenia zapłaty, 1,50 za zlecenie
    stałe, to chore wszystko jakieś jest... Zastanawiam się nad Inteligo, żeby
    to konto przemianować, ale tu też mam różne opłaty... Przecież teraz przy
    tej konkurencji, to powinno być coraz taniej, a tu odwrotnie !!!

    Może macie jakieś pomysły, albo...
    inny bank, w którym wydają kartę, nie musze tyle płacić prowizji i opłat
    (mam 5 Pol Zapł i 1 Zlec St), a chce mieć takie zwykłe konto, moze być nawet
    internetowe, ale żeby była możliwość wpłat na nie z innych banków i Poczty.
    Ale musze mieć możliwość wypłat z tego konta w wys min. 500 zł jednorazowo
    przy płatnościach kartą (zakupy), z bankomatu korzystam sporadycznie wiec
    nie ma to takiego znaczenia, teraz mam 900.

    --
    Zephyr
    z...@T...pl