  • Data: 2010-05-14 05:23:06
    Temat: "nowy" interfejs bzwbk - gorszy
    Od: Pyrtek <u...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam tam KK (tylko). Dawniej zestawienie transakcji było posortowane
    najpierw wg karty (gł/dod), a potem wg daty księgowania. Teraz jest
    tylko wg daty księgowania, a transakcje główną-dodatkową są przemieszane.
    Mam tam 2 karty, z dodatkowej korzysta córka i jakoś-tam się rozliczamy.
    Teraz nie mam możliwości w zamkniętym już zestawieniu w prosty sposób
    podsumować operacji z karty dodatkowej.

    Ewidentna zmiana na gorsze.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek