  • 1. Data: 2003-10-08 10:54:25
    Temat: nowy sposób okradania bankomatów
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    http://info.onet.pl/810492,11,item.html

    ciekawe tylko który bank uzna reklamację w przypadku gdy na koncie klienta
    odnotowano transakcję a w bankomacie ubyło kasy ...

    --
    Poznańska policja zatrzymała dwóch złodziei stosujących nową metodę
    okradania bankomatów. Mężczyźni montowali na bankomatach, nierozpoznawalne

    "W momencie wypłacania pieniędzy przez posiadacza karty wysuwane banknoty
    blokowane są przez zamontowane urządzenie, a posiadacz karty, który chciał
    dokonać wypłaty pieniędzy, jest przekonany, że automat uległ awarii. Po
    chwili do tego samego automatu podchodzą złodzieje i wyciągają urządzenie
    wraz z pieniędzmi" - powiedziała.

    Pieniądze zabrane przez złodziei obciążają konto posiadacza karty, ale banki
    rozpatrują w takiej sytuacji reklamacje na korzyść klienta. Według bankowców
    łatwo sprawdzić, czy posiadacz karty rzeczywiście wybrał pieniądze z
    bankomatu, czy nie.

    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-10-08 11:51:28
    Temat: Re: nowy sposób okradania bankomatów
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > rozpatrują w takiej sytuacji reklamacje na korzyść klienta. Według bankowców
    > łatwo sprawdzić, czy posiadacz karty rzeczywiście wybrał pieniądze z

    W doniesieniach to tak optymistycznie wygląda - banki rozparują pozywtywnie
    reklamacje (szkoda że nie napisali jeszcze że szybko!), wszystko da sie łatwo
    stwierdzić...
    Ciekaw jestem jak to stwierdzają, skoro kasa jest fizycznie pobierana, tyle
    że nie przez właścicela, a suma tranaskacji zgadza sie z ilośćią kasy w
    bankomacie.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. A potem zawodnik, który mi szafę wnękową robi, dziwi się że wolę
    przelewem płacić :^)

  • 3. Data: 2003-10-08 13:45:24
    Od: "DamiPL" <d...@W...pl>

> [...]
    > rozpatrują w takiej sytuacji reklamacje na korzyść klienta. Według bankowców
    > łatwo sprawdzić, czy posiadacz karty rzeczywiście wybrał pieniądze z

    bzdura
    bankomat to takze kasjer z pkt.widzenia systemu
    kasjer musi sie na koniec dnia rozliczyc.gotowka w kasie musi sie zgadzac.
    jesli gotowka zostala wzieta a nie wpadla do slotu ze zrzutami
    to rzeczywiscie sie wszystko zgadza.
    moim zdaniem jedyne jak sa w stanie sprawdzic to wtedy gdy maja kamery
    no ale ktory bank "po twarzy" odroznia zlodzieja od swojego klienta
    slabo wierze w to pozytywne rozpatrzanie a jeszcze mniej ze wiedza jak to
    sprawdzic i dodatkowo latwo

    DamiPL