  • 1. Data: 2007-07-06 09:48:48
    Temat: Re: nr konta - jaki to bank
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    > dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    > można po ty m zidentyfikować jaki to bank?

    jesli sie nie myle to inteligo

    slawekk

  • 2. Data: 2007-07-06 09:48:57
    Temat: nr konta - jaki to bank
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    można po ty m zidentyfikować jaki to bank?

    nie posiadam takiego konta a oni chcą żebym przyniósł im umowę do niego...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-07-06 09:49:49
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    > można po ty m zidentyfikować jaki to bank?

    102 to PKO BP

    Darek

  • 4. Data: 2007-07-06 09:52:58
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "slawek kozlowski" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jesli sie nie myle to inteligo

    dzięki - dawno temu rzeczywiście miałem tam konto...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2007-07-06 09:55:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu gg porozsypywal nastepujace haczki:
    > dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    > można po ty m zidentyfikować jaki to bank?

    Tak, mozna. w ciagu ostatniego tygodnia byl watek na ten temat

    > nie posiadam takiego konta a oni chcą żebym przyniósł im umowę do niego...

    Nie wiem czy bank wydaje zaswiadczenia typu 'konto o numerze XXX nie
    nalezy do pana Kowalskiego'

    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-07-06 10:21:12
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "gg" wrote in message

    > dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    > można po ty m zidentyfikować jaki to bank?
    >
    > nie posiadam takiego konta a oni chcą żebym przyniósł im umowę do niego...

    najszybciej to wpisać w google 50 10205558
    a najlepiej samo 10205558 i wszystko jasne
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2007-07-06 10:49:08
    Od: lEszEk <l...@g...com>

    On 6 Lip, 11:48, "gg" <d...@d...d.> wrote:
    > dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    > można po ty m zidentyfikować jaki to bank?

    Raport wygenerowany przez program IBANator 2.0
    Data generowania : 2007-07-06
    =========
    Dane jednostki banku
    Numer rozliczeniowy jednostki : 10205558
    Stary numer jednostki : 20901024

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (PKOBP)
    Centrum Obsługi INTELIGO
    al.Armii Ludowej 26
    00-609 Warszawa

    Uczestniczy w poleceniu zaplaty : TAK
    Uczestniczy w porozumieniu czekowym : TAK
    Numeracja rachunków wg IBAN/NRB : Wprowadzona

    Uczestniczy bezpośrednio w systemie ELIXIR : TAK
    Uczestniczy bezpośrednio w systemie SYBIR : TAK
    =========
    http://www.ebanki.pl/iban/

  • 8. Data: 2007-07-06 11:55:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > nie posiadam takiego konta a oni chcą żebym przyniósł im umowę do
    > niego...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    no to kulturalnie im odpisz, ze umowy rachunku nie posiadasz, gdyz nie masz
    rachunku w tym banku

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-07-06 11:58:24
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > no to kulturalnie im odpisz, ze umowy rachunku nie posiadasz, gdyz nie
    > masz
    > rachunku w tym banku

    Lub gdzież również został kiedys zamknięty.

    Darek

  • 10. Data: 2007-07-11 09:35:43
    Od: "pyrczak" <p...@i...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
    > dostałem pismo z US i jest w nim taki początek konta: 50 10205558...
    > można po ty m zidentyfikować jaki to bank?
    >
    > nie posiadam takiego konta a oni chcą żebym przyniósł im umowę do
    > niego...

    Z jakiego powodu nastąpiła ta kontrola? czyżbyś przelewał tam jakieś
    grube miliony, że się tym zainteresowali? Co US obchodzi, że ktoś ma
    jakieś tam konto i jeszcze chcą umowę czytać?