  • 1. Data: 2004-03-24 06:25:24
    Temat: numer karty na paragonie
    Od: "Andrzej Jaroszyk" <a...@t...pl>

    Czy jest dopuszczalne by na odcinku potwierdzenia płatnosci karta (to co
    dostajemy oprocz paragonu fiskalnego, czyli kopia tego co sie podpisuje przy
    dokonywaniu zakupu na karte) byl pelen numer karty i jej termin waznosci?
    Jesli to jest dopuszczalne to sprzedawca ma moj pelen numer karty + date
    waznosci + moj podpis.
    Czy nie ma obaw, ze nieuczciwy sprzedawca wykorzysta to do dokonania
    transakcji w moim imieniu?

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-03-24 06:34:23
    Temat: Re: numer karty na paragonie
    Od: "X Y Z" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej Jaroszyk" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > waznosci + moj podpis.
    > Czy nie ma obaw, ze nieuczciwy sprzedawca wykorzysta to do dokonania

    Było o tym już multum razy. Proszę czytać archiwum. Jest coś takiego jak
    google a w nim groups.google.pl.
    Szukałem 10 sekund:
    http://groups.google.com/groups?q=numer+karty+na+par
    agonie&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google

    Kuba

  • 3. Data: 2004-03-24 08:00:22
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    Wyluzuj sie.

    Nawet jak na potwierdzeniu dla Ciebie nie ma numeru (wygwiazdkowany) to na
    wydruku z terminala ktory zostaje u sprzedawcy jest i tak caly numer twojej
    karty.
    Zawsze jak podpisuje te wydruki to patrze i niezdazylo mi sie jak narazie
    podpisywac takiego na ktorym nie bylo by calego numeru karty, a to co ja
    dostaje to owszem zazwychaj (ale nie zawsze) jest wygwiazdkowane.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-24 11:10:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 24 Mar 2004 07:25:24 +0100, "Andrzej Jaroszyk"
    <a...@t...pl> wrote:

> [...]
    >Jesli to jest dopuszczalne to sprzedawca ma moj pelen numer karty + date

    Sprzedawca ZAWSZE ma te dane.

    >Czy nie ma obaw, ze nieuczciwy sprzedawca wykorzysta to do dokonania
    >transakcji w moim imieniu?

    Są. I sprzedawca taki ma mile spotkanie z prokuratorem. A Ty spokojnie
    tą transakcję reklamujesz. W czym problem?

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-03-24 16:58:48
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Pies Pankracy <f...@s...com> napisał(a):

    [...]
> [...]
    > podpisywac takiego na ktorym nie bylo by calego numeru karty, a to co ja
    > dostaje to owszem zazwychaj (ale nie zawsze) jest wygwiazdkowane.

    A mi zdazylo sie i to nie jeden raz :-)
    Numer byl "wyiksowany" (XXXX), POS byl wyposazony w drukarke iglowa
    oraz papier samokopiujacy.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2004-03-24 20:33:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    <a...@t...pl> wrote:

> [...]
    >dokonywaniu zakupu na karte) byl pelen numer karty i jej termin waznosci?

    tak. Jedynie problem był jak wyrzucano to do kosza (Geant).
    --
    Jarek Andrzejewski