  • Data: 2013-05-09 10:17:14
    Temat: numery telefoniczne bankowych naciągaczy
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co prawda w internecie dostępny jest spis numerów bankowych,
    z których dzwonią pośrednicy ale niektórzy dzwonią z komórek a wspomniane bazy tych
    numerów nie obejmują.

    Może warto byłoby zebrać takie numery w jednym wątku dla potomnych?

    Aktualnie jestem za granicą, dosyć daleko gdzie minuta za odebrane połączenie
    kosztuje niewyobrażalne pieniądze. Ktoś z numeru:

    +48608918899

    molestuje mnie telefonicznie po kilka razy dziennie. Denerwujące jest to o tyle, że
    nie ma czlowiek pewnosci że to nie jest ktoś kto ma ważną sprawę do mnie. W kazdym
    razie SMSy wysyłane pod ten numer idą w próżnię.

    Odebrałem więc któregoś dnia i okazało się, że usłyszałem sygnał nawiązywanego
    połączenia, czyli jak w mBankowym systemie. Czy możecie potwierdzić, że z tego numeru
    dzwonią bankowi naciągacze?