-
1. Data: 2015-09-14 11:23:18
Temat: o mbanku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
rtykuly/bezduszny-system-mbanku-nawet-prezes-nie-da-
rady/ar-AAe5sjS
No coz, pare razy sie komunikowalem, nie bylo tak zle, wrecz bym
powiedzial ze dobrze.
Ale moze moja sprawa prostsza byla :-)
Czego nie rozumiem - infolinia telefoniczna mowi "nie ma wolnego
konsultanta",
a przez komputer sa ...
J.
-
2. Data: 2015-09-14 17:13:53
Temat: Re: o mbanku
Od: Marek <f...@f...com>
On Mon, 14 Sep 2015 11:23:18 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
> http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
rtykuly/bezduszny-system-mbanku-nawet-prezes-nie-da-
rady/ar-AAe5sjS
> No coz, pare razy sie komunikowalem, nie bylo tak zle, wrecz bym
> powiedzial ze dobrze.
> Ale moze moja sprawa prostsza byla :-)
> Czego nie rozumiem - infolinia telefoniczna mowi "nie ma wolnego
> konsultanta",
> a przez komputer sa ...
Cóż komentować stękania jakiegoś średnio ogarniętego usera, który nie
rozumie, że procedury to rzecz święta, przynajmniej w mBanku.
Każdy ogarnięty user mBanku wie, że jak duży licznik błędnych
pojedyńczych logowań osiągnie 50 to blokowany jest kanał i trzeba być
przygotowany na rozmowę zwrotną. A procedura rozmowy zwrotnej taka
musi być (znienacka) aby miała najwyższy poziom bezpieczeństwa.
--
Marek