eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankio mbankuRe: o mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
    gs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o mbanku
    Date: Mon, 14 Sep 2015 17:13:53 +0200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <55f69206$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    References: <55f69206$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <55f69206$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.06 Newsreader for Android.
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: apn-37-7-5-198.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: 1442243637 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8378 37.7.5.198:60925
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1772
    X-Received-Body-CRC: 3910833693
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616191
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 14 Sep 2015 11:23:18 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/bezduszny-system-mbanku-nawet-prezes-nie-da-
    rady/ar-AAe5sjS
    > No coz, pare razy sie komunikowalem, nie bylo tak zle, wrecz bym
    > powiedzial ze dobrze.
    > Ale moze moja sprawa prostsza byla :-)
    > Czego nie rozumiem - infolinia telefoniczna mowi "nie ma wolnego
    > konsultanta",
    > a przez komputer sa ...

    Cóż komentować stękania jakiegoś średnio ogarniętego usera, który nie
    rozumie, że procedury to rzecz święta, przynajmniej w mBanku.
    Każdy ogarnięty user mBanku wie, że jak duży licznik błędnych
    pojedyńczych logowań osiągnie 50 to blokowany jest kanał i trzeba być
    przygotowany na rozmowę zwrotną. A procedura rozmowy zwrotnej taka
    musi być (znienacka) aby miała najwyższy poziom bezpieczeństwa.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1