  • 11. Data: 2004-10-24 00:06:07
    Temat: Re: obligacje 10 letnie IKE
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Hmm. no to ja nie wiem o co ci chodzi. Bo to zdanie na pewno prawdziwe
    > nie jest, ale mam wrażenie, że chciałeś napisać coś innego, tylko nie
    > wiem co ? Może "Obligacje 10-letnie, z przeznaczeniem na IKE, możne
    > kupić tylko itd. "?

    To może tak: jedynym IKE w ramach którego można kupić obligacje 10-letnie
    EDO jest IKE Obligacje w BDM PKO BP.
    A że Danielos pytał o sprzedaż tych obligacji w ramach IKE (tego jedynego
    możliwego) - to mu odpisałem, jak odpisałem.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2004-10-25 08:44:33
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    >to mu odpisałem, jak odpisałem.

    zrozumialem jak zrozumialem, dzieki :)

  • 13. Data: 2004-10-25 17:01:30
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    danielos wrote:

    > zrozumialem jak zrozumialem, dzieki :)

    A miałeś z tego pożytek?
    Mam nadzieję że tak, bo jak dla mnie to był długi wątek ;-)

    B.