  • 11. Data: 2009-09-07 21:56:11
    Temat: Re: obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    zlotowinfo pisze:
    > ceny netto ma lepsze, a chyba na to my polacy patrzymy
    > np. czesto lody w czekoladzie 4,99zl/12sztuk, czasem lubie sobie zjesc
    > pizze mrozona 1,79 - 1,99 lub pakiet trzech mniejszych za 3,99, fasolka
    > - na "oddychanie" ;-), klopsy w pomidorach, nie pamietam, ale chyba 1,99
    > lub 2,99, jakis tam ser tani tez dostac mozna, OSTRZEZENIE, NIE KUPOWAC
    > PSEUDO SERA 1KG ZA 9,99zl, to nie jest ser, od razu caly do smieci

    nie przejmuj sie - to za 1,79 to tez nie pizza (choc byc moze tak smakuje..)

    Sierp

  • 12. Data: 2009-09-07 22:48:09
    Od: z...@o...pl

    > To poznasz druga taka siec.

    netto.pl w dziale "do dzierżawców" zaprasza:

    jesteśmy także zainteresowani współpracą z punktami
    z prasą, aptekami oraz firmami oferującymi towary i
    usługi w zakresie telekomunikacji i bankowości.

    skoro nie akceptują kart kredytowych to
    ciekawe czy chociaż bankomat euronetu postawią

  • 13. Data: 2009-09-08 08:42:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nie przejmuj sie - to za 1,79 to tez nie pizza (choc byc moze tak
    > smakuje..)
    >
    > Sierp

    PRAWIE jak pizza?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-09-09 13:42:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 00:48:09 +0200,
    z...@o...pl napisał(a):

    > skoro nie akceptują kart kredytowych to
    > ciekawe czy chociaż bankomat euronetu postawią

    Akurat chwilowo bywam w netto w Międzyzdrojach, bankomat jest. Sklep
    wyglągada jakby przeszedł przez niego tajfun (stale tak wygląda).
    --
    Kojer