    From: Piotras_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: obsługa w BZWBK
    Date: Wed, 02 Apr 2008 23:05:09 +0200

    witam,

    czy podnieść limit na KK oraz poustawiać limity dziennie i inne mogę
    tylko w oddziale w którym odbierałem kartę? Czy jakimkolwiek?

    I na jaki limit mogę liczyć w stosunku do zarobków? Oni patrzą na kwotę
    brutto na umowie o pracę czy faktyczne pieniądze wpływające na konto (bo
    tych drugich z reguły jest więcej niż tych pierwszych). Szukałem na ich
    stronie wniosków o podwyższenie limitów do pobrania, ale nie mogę
    znaleźć :/. Chodzi o kartę money.pl.

    pozdr.