  • Data: 2007-06-19 07:02:38
    Temat: oczekiwanie na karte BGŻ
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zachciało mi się otworzyć konto w marmurowym banku :/. Miesiąc temu założyłem
    plan i-netowy, od razu składając wniosek o kartę Maestro. Do tej pory
    otrzymałem jedynie listę haseł jednorazowych (chociaż tyle...). Zadzwoniłem na
    Teleintegrum i oni mi każą kontaktować się z oddziałem. Nie mają takich
    informacji czy karta została wysłana, czy w ogóle dostali wniosek. Zadzwoniłem
    do oddziału i kazali mi oczywiście przyjść osobiście żeby zamówić nową kartę.
    Coś mi się wydaje że jak tak zrobię to będę miał 2 karty więc chciałbym się
    dowiedzieć po jakim czasie otrzymaliście kartę w BGŻ?

    pzdr