  • 1. Data: 2009-10-26 22:58:53
    Temat: oddziały się przydają
    Od: Ra <a...@a...com>

    w zeszłym tygodniu nie doliczyłem się że 25 to nie jest poniedziałek. Na
    szczęście mille ostatnimi laty zrobił jedną dobrą rzecz i pootwierał
    placówki w galeriach czynne w weekendy więc mogłem spłacić kk na czas.
    W takim polbanku czy nawet eurobanku który chyba nie prowadzi obsługi
    kasowej w galeriach było by już po zawodach

  • 2. Data: 2009-10-26 23:26:10
    Temat: Re: oddziały się przydają
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 26 Paź, 23:58, Ra <a...@a...com> wrote:
    > w zeszłym tygodniu nie doliczyłem się że 25 to nie jest poniedziałek. Na
    >   szczęście mille ostatnimi laty zrobił jedną dobrą rzecz i pootwierał
    > placówki w galeriach czynne w weekendy więc mogłem spłacić kk na czas.

    Sądziłem, że termin spłaty jest zawsze przedłużany na pierwszy dzień
    roboczy, zawsze tak miałem.
    W Polbanku też.

  • 3. Data: 2009-10-26 23:32:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysiek <k...@o...pl> writes:

    > Sądziłem, że termin spłaty jest zawsze przedłużany na pierwszy dzień
    > roboczy, zawsze tak miałem.
    > W Polbanku też.

    Nie jest. Na pewno jest tak w BZWBK, ale w mille nie.

    KJ

    --
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 4. Data: 2009-10-27 07:17:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.10.09 23:58, Ra pisze:
> [...]
    > W takim polbanku czy nawet eurobanku który chyba nie prowadzi obsługi
    > kasowej w galeriach było by już po zawodach

    Ale wiesz, co KC na to?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-10-27 07:31:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Ale wiesz, co KC na to?

    Jeśli chodzi o niedzielę (jak tu) to wiadomo. Jeśli chodzi o sobotę, to
    ... nic nie mówi.

    KJ

    --
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 6. Data: 2009-10-27 07:43:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.10.09 08:31, Kamil Jońca pisze:

    > Jeśli chodzi o niedzielę (jak tu) to wiadomo.

    No przecież dlatego piszę ;)

    > Jeśli chodzi o sobotę, to... nic nie mówi.

    Wręcz przeciwnie. Np. 26 grudnia 2009 ;)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-10-27 10:22:05
    Od: Ra <a...@a...com>

    Pete pisze:

    > Ale wiesz, co KC na to?

    mille jest przygotowany na takie sytuacje i zmienił dzień spłaty na 24
    co zobaczyłem dopiero w piątek i na przelew było już za późno

  • 8. Data: 2009-10-27 14:33:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 27 Oct 2009 00:32:02 +0100, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > Nie jest. Na pewno jest tak w BZWBK, ale w mille nie.

    W Polbanku zdarzało mi się zapłacić dzień po terminie (raz nawet chyba 2-3).
    Nie naliczyli żadnych opłat i odsetek.

  • 9. Data: 2009-10-27 15:28:23
    Od: orcio <o...@N...pl>

  • 10. Data: 2009-10-27 15:58:20
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Ra pisze:
> [...]
    > W takim polbanku czy nawet eurobanku który chyba nie prowadzi obsługi
    > kasowej w galeriach było by już po zawodach

    Euro Bank u mnie w mieście ma obsługę kasową w hipermarkecie, ale tylko
    do 19, a hiper do 21 otwarty i poza kasą EB też.

    orcio