  • 1. Data: 2007-06-12 19:20:23
    Temat: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Witam,
    złozyłam u nich reklamację co do wykonania transakcji, jednak haczyka który
    dopiero pokazali na wyciągu nigdzie nie umieścili i w odpowiedzi na
    reklamację otrzymałam tekst:

    "Jednocześnie Bank Cetelem S.A. przeprasza za nieczytelne materiały
    informujące."

    To ma być zart z ich strony? :-)

  • 2. Data: 2007-06-12 21:54:46
    Temat: Re: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "Jednocześnie Bank Cetelem S.A. przeprasza za nieczytelne materiały
    > informujące."
    >
    > To ma być zart z ich strony? :-)

    a jaki to byl haczyk?
    napisz cos wiecj na ten temat...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-13 05:14:06
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > a jaki to byl haczyk?
    > napisz cos wiecj na ten temat...

    "Użytkownicy karty hiper C otrzymują 5% rabatu na zakupy we wszystkich
    hipermarketach i supermarketach spożywczych na terenie całej Polski."
    zrodlo:

    http://www.cetelem.pl/download/Komunikat-prasowy-Cet
    elemHiper-C.doc

    Ale nigdzie nie ma informacji, że zakupy musza byc na kwote conajmniej 100
    zł...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-06-13 05:52:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    elemHiper-C.doc

    > Ale nigdzie nie ma informacji, że zakupy musza byc na kwote conajmniej 100

    to zasadniczo zmienia postac rzeczy...ale teraz juz wiesz kiedy masz
    szanse na rabat i jeszcze pytanie czy jednorazowe zakupy musza byc na
    ww. kwote czy w calym miesiacu?

    optuje za pierwsza opcja...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-13 06:24:55
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Cze, 21:20, "Aga" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > reklamację otrzymałam tekst:
    >
    > "Jednocześnie Bank Cetelem S.A. przeprasza za nieczytelne materiały

    No nie do końca, składając reklamację posłużyłaś się materiałami
    reklamowymi.
    Powołaj się na taryfę opłat i prowizji i te materiały, które dostałaś
    razem z kartą albo przy podpisywaniu umowy.
    Jeżeli tego nie ma w oficjalnych dokumentach, masz prawo do
    reklamacji. Poza tym, poza przeprosinami chyba w takim przypadku się
    nic nie należy....choć powinni np. zwolnić z opłaty rocznej jako
    rekompensatę. Koszt dla nich niewielki a jak klient będzie zadowolony.

  • 6. Data: 2007-06-13 07:24:21
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 23:24:55 -0700, k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > nic nie należy....choć powinni np. zwolnić z opłaty rocznej jako
    > rekompensatę. Koszt dla nich niewielki a jak klient będzie zadowolony.

    Po tym co było na grupie, to ja jednak wziąłbym kk z cetelem i jak
    najszybciej przeniósł gdzieś indziej.

  • 7. Data: 2007-06-13 09:02:23
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.06.13.07.24.21.99438@hashzero.net...

    > Po tym co było na grupie, to ja jednak wziąłbym kk z cetelem i jak
    > najszybciej przeniósł gdzieś indziej.

    Mam wrażenie, że to może być trudne lub niemożliwe. Nie wiem czy normalne
    banki honorują cetelemowe karty do przenosin.

    marekz

  • 8. Data: 2007-06-13 09:11:27
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 11:02:23 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Mam wrażenie, że to może być trudne lub niemożliwe. Nie wiem czy normalne
    > banki honorują cetelemowe karty do przenosin.

    Z www karty Aura:

    Wyciąg z konta - pod koniec każdego miesiąca otrzymasz wyciąg z
    konta karty kredytowej Aura z precyzyjną informacją o:

    * dokonanych zakupach,
    * rezerwie do dyspozycji,
    * wysokości limitu kredytu do dyspozycji,
    * wysokości maksymalnego limitu kredytu,
    * wysokości raty miesięcznej i terminie wpłaty.

    Do wyciągu dołączony jest przekaz z wpisaną minimalną kwotą do zapłaty.

    Wydaje mi się, że to powinno wystarczyć np w Rajfim/Mille/ING.

  • 9. Data: 2007-06-13 09:24:51
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.06.13.09.11.27.147553@hashzero.net...

    > Wydaje mi się, że to powinno wystarczyć np w Rajfim/Mille/ING.

    W ING na 100% nie. W innych trzeba by zapytać.

    marekz

  • 10. Data: 2007-06-13 09:36:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wydaje mi się, że to powinno wystarczyć np w Rajfim/Mille/ING.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    banki zwracają uwagę na to, ktory bank wydal poprzednia karte - generalnie
    chodzi o to w jaki sposob byla weryfikowana zdolnosc kredytowa dlatego z
    niektorych bankow karte przeniesc mozna bez problemu, a z innych juz nie...
    tresc zestawienia transakcji nie ma tutaj znaczenia, dlatego podejrzewam,
    ze przeniesienie kk z Cetelem moze nie byc latwe, prawdopodobnie, ze i tak
    konieczne bedzie dostarczenie dokumentow/zaswiadczen...

    pozdr.
    RobertS