eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodpowiedz z Cetelem na reklamacje... › odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Date: Tue, 12 Jun 2007 21:20:23 +0200
    Lines: 11
    Message-ID: <f4mrm0$una$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s53.zabrze.net.pl
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1181676032 31466 213.227.67.181 (12 Jun 2007 19:20:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jun 2007 19:20:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417625
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    złozyłam u nich reklamację co do wykonania transakcji, jednak haczyka który
    dopiero pokazali na wyciągu nigdzie nie umieścili i w odpowiedzi na
    reklamację otrzymałam tekst:

    "Jednocześnie Bank Cetelem S.A. przeprasza za nieczytelne materiały
    informujące."

    To ma być zart z ich strony? :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1