    From: Konefka <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odradzam kredyt mieszkaniowy w PBK BPH
    Date: Wed, 13 Aug 2003 12:15:02 +0200

    Prawdopodobnie strace przez nich 10% zadatku, ktore wplacilam przy umowie
    przedwstepnej.

    Chce kupic mieszkanie spoldzielczo wlasnosciowe, ktore nie ma uregulowanych
    gruntow. Dzierzawi je gmina. W zwiazku z tym poszlam do banku i spytalam sie
    czy na takie mieszkanie mozna zalozyc ksiege wieczysta z hipoteka. Cytuje
    odpowiedz pani z banku: "...Oczywiscie, w takiej sytuacji zaklada sie ksiege
    na lokal, a nie na grunt i na dluzszy czas ubezpiecza sie kredyt....".
    Z mojej strony nie ma zadnego problemu, poniewaz oboje z mezem mamy umowy na
    stale i zarobki wystaczajace do wziecia kredytu. Czekam juz drugi tydzien
    (na ogol czeka sie 1 tydzien) na odpowiedz z banku i dzis dowiedzialam sie,
    ze niestety sa problemy z przyznaniem kredytu, poniewaz spoldzielnia ma
    nieuregulowane grunty i nie mozna zalozyc ksiegi wieczystej.
    Juz nigdzie nie zdaze wziac kredytu przed upywem ostatecznego terminu
    podpisania umowy koncowej.

    Nie wiem, czy to jest brak kompetencji, czy celowo oklamuje sie klientow?

    pozdrawiam
    Ewa