  • Data: 2005-07-15 10:18:01
    Temat: odsetki od debetu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam limit debetowy na Superkoncie w PKO BP albo na mBiznes w mBanku.

    1. Wykorzystuję ten debet robiąc przelew rano pierwszą sesją Elixiru.
    Trzecią sesją na mój rachunek wpływa całą potrzebna kwota.
    Czy któryś z tych banków naliczy w tej sytuacji odsetki od debetu?

    2. Stan rachunku 200 zł. Nieudana próba wypłaty w bankomacie 200 zł
    kończy się blokadą. Korzystając z debetu wypłacam te 200 zł w innym
    bankomacie. Blokada jest zdjęta np. po tygodniu. Jak będzie w tym
    wypadku z odsetkami?

    3. Sytuacja podobna do pkt. 2, ale wskutek awarii bankomatu w trakcie
    wypłaty konto zostaje obciążone mimo braku wypłaty. 200 zł wraca na
    konto po miesiącu na skutek uznanej reklamacji. Czy wrócą także odsetki
    naliczone od debetu?