eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodszkodowanie od banku za brak możliwosci złożenia zleceniaodszkodowanie od banku za brak możliwosci złożenia zlecenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Bartosz" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odszkodowanie od banku za brak możliwosci złożenia zlecenia
    Date: Wed, 2 Feb 2011 13:49:04 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 28
    Message-ID: <iibjtl$5pt$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89.25.159.21.algrim.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1296650997 5949 89.25.159.21 (2 Feb 2011 12:49:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Feb 2011 12:49:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.4657
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4721
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545846
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy mając umowę z mBankiem na świadczenie usługi eMakler mogę dochodzić
    roszczeń za niesprawność systemu w godzinach pracy giełdy ?
    Utraciłem mozliwość dokonywania transakcji w dniu 9.11.2010r od godziny 8~ok
    12.
    Wyszacowałem stratę w teoretycznych zyskach na kwotę X.
    Regulamin Banku
    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_sw
    iadczenia_przez_mBank_uslug_przyjmowania_i_przekazyw
    ania_zlecen_nabycia_lub_zbycia_instrumentow_finansow
    ych.pdf
    mówi, że zapewnia mi dostęp do mozliwości realizowania zleceń np w §1 pkt.3,
    §3 pkt.1a,b, §3 pkt.2,3,7

    §3 pkt.18. mBank obowiazany jest do swiadczenia Usługi z doło%eniem
    nale%ytej starannosci. mBank przekazuje zlecenia i dyspozycje Klienta
    zgodnie z ich trescia oraz na zasadach okreslonych w Regulaminie. mBank nie
    ponosi jednak odpowiedzialnosci:
    e) za szkody poniesione przez Klienta wskutek nieprzyjecia i nieprzekazania
    przez mBank zlecenia lub dyspozycji zło%onych za posrednictwem kanałów
    dostepu, jesli spowodowane zostało to wada teletransmisyjna, techniczna lub
    awaria urzadzen, albo przerwaniem połaczenia, za które mBank nie ponosi
    odpowiedzialnosci.

    Jak to jest że można w Polsce świadczyć usługę odpłatną (umowa) i
    równoczesnie zastrzec sobie że się nie odpowiada za brak możliwości
    wykonywania usługi :D
    Czy to zgodne ze wszystkimi przepisami konstytucja, kodeks cywilny, prawa
    konsumenta itd ?
    Proszę o konkretne i rzeczowe porady jak nalezy interpretować ten ciekawy
    zapis w/w §3 pkt.18.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1