  • Data: 2013-04-05 17:29:41
    Temat: [offtopic] Alior Sync vs. mBank (reklama na wp)
    Od: sas <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Taka
    http://adv.wp.pl/RM/Box/2013-04/julia/53840/alior_WP
    _porownanie_produktowe.jpg
    reklama mi się dzisiaj wyświetliła w poczcie na wp.pl.
    Zawsze byłem święcie przekonany, że "nasz płyn Pierdupery do mycia naczyń
    jest najlepszy, 1 kropla umyje kilka talerzy, płyny innych marek są o
    wiele gorsze, potrzeba aż 10 kropel, żeby umyć tyle samo naczyń" - czyli,
    że możemy swoje chwalić, możemy ganić konkurencję, ale nie wskazując na
    konkretne marki / firmy.

    Rozumiałbym, gdyby w reklamie było porównanie kilku banków, z których Sync
    jest najlepszy, ale tu jest ewidentnie Alior Sync vs. mBank. Oczywiście
    link prowadzi do strony Synca. I zastanawiam się czy tak można się
    reklamować? Żeby nie było: mam konta w obydwu bankach, nie jestem
    pracownikiem banku, ani innej instucji finansowej.

    Ok, pamiętam "przeciekający melonik", melonik, który jest kojarzony z
    Alior Bankiem. Sporo osób pewnie wiedziało o co chodzi, ale (o ile
    pamiętam) nazwy Aliora tam nie było.

    [sas]