  • 1. Data: 2003-09-13 01:18:45
    Temat: ojojoj
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    chcę wyrazić swoje ubolewanie. Mam dziwne wrażenie, że za jedne podknięcie
    obcina się całą filozofię. Chcę zwrócić uwagę, że w realiach polskich to
    cud, że bank wogóle ruszył. Kto mógł przypuszczać, że w kraju gdzie o swoje
    prawa walczy się kamieniami i pałkami (czyt. ciemnogród) rozwiązanie to
    znajdzie aż tak wielu zwolenników. W 2000 albo w 2001 RzP opóblikowała
    ranking. mBank zanalazł się gdzieś na 20 miejscu. Zapomniano jednak o takim
    wskaźniku jak ilość dochodu banku w stosunku do ilości pracowników. Gdy
    zrobiłem sobie prywatne porównanie to wyszło, że bank znalazł się na
    pierwszym miejscu. Zatem jeśli przyjąć, że podnosimy zatrudnienie bo dla
    Pana x czy y procedury toczą się za wolno to usługi przestały by już być
    takie konkurencyjne. A wtedy Pan x czy y wcale już by do banku nie
    przyszedł. Pozatym kto o zdrowych zmysłach zawiera umowę na przewóz czego
    kolwiek na styk z terminem odebrania samochodu potrzebnego do świadczenia
    usługi. Litości!!!

    Pozdrawiam

    PR

  • 2. Data: 2003-09-19 08:15:40
    Temat: Re: ojojoj
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    polskich to
    > cud, że bank wogóle ruszył. Kto mógł przypuszczać, że w kraju gdzie

    Ale o czym właściwie piszesz?

    Grzexs