  • 1. Data: 2004-10-20 20:54:49
    Temat: opera i mBank ......
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    menadzer hasel opery pamieta hasla do mBanku, jak jest w innym
    przegladarkach niz O i IE?
    to ze IE nie pozwala na zapamietanie hasel juz wiem
    na mCzacie panienka pisze ze rekomenowane przegladarki to misie i netszkapa,
    a co z innymi?
    imho problem lezy po stronie zlego skryptu js....
    jakis czas temu nie korzystam juz z misiakow, do tej pory wszystko bylo OK,
    a tu taka niespodziewajka ;)

    Jean

  • 2. Data: 2004-10-20 21:32:08
    Temat: Re: opera i mBank ......
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jean napisał(a):

    > menadzer hasel opery pamieta hasla do mBanku, jak jest w innym
    > przegladarkach niz O i IE?

    Tak samo, oprócz IE

    > to ze IE nie pozwala na zapamietanie hasel juz wiem

    Ale można to ominąć instalując darmowego AlRoboForm

    > na mCzacie panienka pisze ze rekomenowane przegladarki to misie i netszkapa,
    > a co z innymi?

    Opera działa bez żadnego problemu. To samo z Mozillą

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-10-21 04:18:40
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jean <j...@w...pl> zapodał(a):
> [...]
    > imho problem lezy po stronie zlego skryptu js....
    > jakis czas temu nie korzystam juz z misiakow, do tej pory wszystko bylo OK, a tu

    W nowym CHIP jest test programów do zapamiętywania/obsługi haseł.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-10-21 06:42:14
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Jean z adresu: <j...@w...pl> napisał(a):

    > menadzer hasel opery pamieta hasla do mBanku, jak jest w innym
    > przegladarkach niz O i IE?

    Menadżera haseł Opery można wyłączyć.
    Ja od tego zaczynam konfigurowanie przeglądarki. Hasła przechowuje się w
    szarych komórkach a nie na dysku.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 5. Data: 2004-10-21 07:10:19
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Jean wrote:
    > menadzer hasel opery pamieta hasla do mBanku, jak jest w innym
    > przegladarkach niz O i IE?

    Mozilla (aktualnie 1.7.3) - nie zapamiętuje, ZTCW bierze pod uwagę (tak
    samo jak IE) parametr "AUTOCOMPLETE="off" przy polach gdzie wpisuje się
    nr użytkownika i hasło.

    > na mCzacie panienka pisze ze rekomenowane przegladarki to misie i netszkapa,
    > a co z innymi?

    Mozilla działa OK.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2004-10-21 08:01:56
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Roman Sąsiada napisał(a):

    > Mozilla (aktualnie 1.7.3) - nie zapamiętuje, ZTCW bierze pod uwagę (tak
    > samo jak IE) parametr "AUTOCOMPLETE="off" przy polach gdzie wpisuje się
    > nr użytkownika i hasło.

    > Mozilla działa OK.

    Hmm...z mozillą i innymi firefoxami jest jeden mały problem. Jeśli po
    kilnięciu na linka na stonie mbanku przełączysz na inną zakładkę to to
    co miało otworzyć się w ramce otworzy się w nowej zakładce. Dzieje się
    tak na każdej wersji mozilli i firefox/bird.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2004-10-21 08:19:01
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Marcin Lubojański wrote:

> [...]
    > co miało otworzyć się w ramce otworzy się w nowej zakładce. Dzieje się
    > tak na każdej wersji mozilli i firefox/bird.

    Dokładnie. Jednak, jak sam zauważyłeś, jest to problem z gatunku "mały"
    i w niczym nie przeszkadza w użytkowaniu serwisu transakcyjnego mBanku.
    Co innego jakby np. serwis się rozsypywał albo nie dało się wejść w
    jakąś opcję itd.
    Ja po prostu nie otwieram mBanku w zakładkach.

  • 8. Data: 2004-10-21 08:41:31
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Roman Sąsiada napisał(a):

> [...]
    > jakąś opcję itd.
    > Ja po prostu nie otwieram mBanku w zakładkach.

    Niemniej jednak ciągnie się to już od dawien dawna. Mogli by poprawić.

  • 9. Data: 2004-10-21 09:18:23
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Niemniej jednak ciągnie się to już od dawien dawna. Mogli by poprawić.

    Oczywiście, bez dwóch zdań. Tylko czy w ogóle ktoś to zgłosił na bugzilli ?

  • 10. Data: 2004-10-21 09:31:48
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Roman Sąsiada napisał(a):

    > Oczywiście, bez dwóch zdań. Tylko czy w ogóle ktoś to zgłosił na bugzilli ?

    Wydawało mi się że kiedyś coś tam wpisywałem ale to było dawno temu.
    Poza tym nie wiem czy zrobiłem to dobrze...