  • 11. Data: 2004-10-21 09:56:09
    Temat: Re: opera i mBank ......
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Menadżera haseł Opery można wyłączyć.
    > Ja od tego zaczynam konfigurowanie przeglądarki. Hasła przechowuje się w
    > szarych komórkach a nie na dysku.

    zgadza sie, haselka sa w glowce, ale czasem do glowki przychodza pomysly aby
    sprawdzic cus
    czego nie powinno byc a tu nagle okazuje sie ze jest ;)

    Jean

  • 12. Data: 2004-10-21 10:59:45
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Oct 2004 22:54:49 +0200, w <cl6jco$8u5$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Jean"
    <j...@w...pl> napisał(-a):

    > na mCzacie panienka pisze ze rekomenowane przegladarki to misie i netszkapa,
    > a co z innymi?
    > imho problem lezy po stronie zlego skryptu js....

    Problem leży stronie opcji w tagu HTML -- AUTOCOMPLETE=OFF (czy też =0).
    Po co to wprowadzono nie wiadomo, bo opcja niezapamiętywana jest przecież w
    samym IE. Kolejny bzdurny pomysł pseudoprogramistów z mBanku... dobrze chociaż
    że wyłączyli przenoszenie kursora do pola Login po załadowaniu strony
    logowania.