  • 31. Data: 2009-07-28 06:57:44
    Temat: Re: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Mokrzycki" news:1t7df4syvsphu.a2imhym9x1c7.dlg@40tude.net

    [ciach]

    Dziękuję Marcinie za odpowiedź :)

  • 32. Data: 2009-07-29 08:32:52
    Od: AJ <A...@g...com>

    On 25 Lip, 22:29, k...@o...pl wrote:
    > ostro reklamuje się multibank,
    > czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
    > albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich
    > a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?
    >
    > czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    > u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?
    >
    > --

    Witam,
    właśnie odnawiam OC/AC w mDirect (mBank).
    Samochód Honda Civic '98, zniżki 50% OC, 30% AC. W mBanku policzyli (z
    wykupieniem wszystkich opcji typu brak amortyzacji części, 0% udział
    własny w szkodzie i kradzieży, NW, mini assistance) ok 1230 zł z
    rozbiciem na 12 rat.
    Pani z Link 4 która dzwoniła wcześniej z ofertą za podoby pakiet
    chciała ok 1800 zł.
    W zeszłym roku na pewno oferta mBanku w moim przypadku była nie do
    pobicia przez naziemnych i internetowych ubezpieczycieli. W tym roku
    nie sprawdzałem wszystkich, ale płacę w sumie ok 300zł mniej niż w
    zeszłym (większe zniżki) no i zależy mi na AC (kontynuacja
    ubezpieczenia)
    Na plus mogę zaliczyć:
    - fajny system składania wniosku, przy okazji każdy może sobie
    sprawdzić aktualną wartość auta
    - nie ma żadnej ściemy przy wypełnianiu, wszystko podane jak na
    talerzu
    - opcje dodatkowe do wyboru do koloru
    - możliwość rozbicia na 2, 4, 12 rat (oczywiście nie za darmo, w moim
    przypadku kosztuje to 80zł)

    Na minus:
    - trzeba być klientem mBanku

    AJ

  • 33. Data: 2009-07-29 17:53:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.07.09 10:32, AJ pisze:

> [...]
    > rozbiciem na 12 rat.
    > Pani z Link 4 która dzwoniła wcześniej z ofertą za podoby pakiet

    Auto ma ponad 10 lat, więc z AC w nowym TU będzie generalnie problem.

    Ale sprawdź benefia24.pl - mieli przeniesienie zniżek z OC na AC, więc w
    Twoim przypadku dodatkowe 20% na składce AC.

    --
    Pete

  • 34. Data: 2009-07-31 21:15:07
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    AJ wrote:

> [...]
    | talerzu
    | - opcje dodatkowe do wyboru do koloru
    | - możliwość rozbicia na 2, 4, 12 rat (oczywiście nie za darmo, w moim

    Terefere, nie do pobicia jest gdy sie nie znajdzie tanszej oferty.

    Za pakiet do Marei Weekend z 2000r. wlasnie we wrzesniu zeszlego roku
    zaplacilem w Generali ok 300zl mniej niz chcieli w mBanku.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 35. Data: 2009-08-01 00:04:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja próbowałem w mbanku proponowali najtańsze dla mnie hdi bez NW
    > poszedłem bezpośrednio do hdi dostałem 20zł taniej z NW

    A nie dalej jak 3 dni temu w tv był program jak działa ta firma. W
    skrócie pewien pan miał stłuczkę, złożył wniosek o odszkodowanie, ale
    ubezpieczyciel stwierdził, że szkody są większe niż mogły by powstać w
    opisanej stłuczce i zamiast odszkodowania złożył doniesienie do prokuratury,
    powołując się na opinię rzeczoznawców z firmy. Prokurator oskarżył tego
    pana, po czym pan ten 6 lat udowadniał w sądzie, że nie jest wielbłądem. A
    gdy po uprawomocnieniu się wyroku uniewinniającego go w sprawie karnej
    ponownie zgłosił się do ubezpieczyciela po odszkodowanie, usłyszał jedynie,
    że... się przedawniło.
    Oczywiście gdy reporterzy próbowali dotrzeć do kogokolwiek w tej firmie,
    kto miałby w tej sprawie coś do powiedzenia, było to niemożliwe. Na pisemne
    zapytanie potrafili odpowiedzieć tylko tyle, że... nie komentują publicznie
    spraw, które znalazły swój finał w sądzie.

  • 36. Data: 2009-08-01 00:30:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:h500r4$hfi$1@news.task.gda.pl...

    [...]

> [...]
    > niemożliwe. Na pisemne zapytanie potrafili odpowiedzieć tylko tyle,
    > że... nie komentują publicznie spraw, które znalazły swój finał w

    Znalazłem ten materiał:

    http://interwencja.interia.pl/archiwum/news?inf=1344
    939